Hallo,
Op de Djoser site heb ik een geweldige reis gezien.
21 dagen rondreis in Sri Lanka met als afsluiting een paar dagen heerlijk relaxen op de Malediven.
Zijn er mensen die deze reis weleens hebben gedaan?
Hoe is het bevallen? (Mag ook ervaring zijn van andere organisatie?
Hoe is het weer in Juli daar?
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen.
Groetjes,
Jitske.
wel gedaan maar niet via djoser.
zie mijn blog.
Wel gedaan, maar dan met Bex Reizen: ook rondreizen + aan het eind een paar dagen relaxen (lees: zelf nog dingen ondernomen en wat bij het strand gelegen) Zie verder onze niet comm. site www.bjusterbaarlik.nl Hier staan ons reis-/routeverslag, veel foto’s en een lijst met tips op alf. volg.
ga in elk geval NIET met Baobab naar Sri Lanka.
voor ons uitgelopen op een teleurstelling…
Hoi hoi,
Je kunt het ook goed zelf regelen. Het is wel een heerlijke combi.
Als je het zelf regelt, kun je zelf beslissen wat je wilt zien en heb je geen last van andere mensen die met de groep mee gaan.
groetjes
Hallo Mandy,
Mag ik vragen waarom de reis met baobab tegen viel?
Mvg,
Chantal
hoi Chantal,
wij zijn gewend dat met baobab de dagen goed gevuld zijn, en nu hadden we tot 11/12 uur een excursie en daarna niets meer. het was ook niet zo dat we dichtbij andere bezienswaardigheden of een stad zaten (die zijn er in Sri lanka sowieso niet veel), zodat er niet veel anders op zat dan bij het zwembad zitten.
Daarnaast zaten er plaatsen in de reis die erg werden aangeprezen maar ontzettend tegenvielen; we zouden in een jungle lodge slapen in singaradja. Dat bleek een ontzettend smerige bedoening te zijn en we moesten hier twee nachten verblijven voor een wandeltochtje van 2 uur…en verder vielen nog heel veel dingen tegen.
De klacht is inmiddels afgehandeld. We krijgen 75 euro pp korting op een volgende reis. Wel een beetje jammer voor een reis die ontzettend tegenviel en wel een paar duizend euro kostte.