Volgend jaar ga ik genieten van m’n pensioen en ga dan 6 weken met een ruime camper (C-25 motorhome) een reis maken door de Rocky Mountains. Dit wordt geen georganiseerde reis, maar een trip die ik zelf heb uitgezet, zodat er alle tijd is om de mooie en interessante punten te bezoeken. Vanaf Salt Lake City gaat de route via het midden en oosten van de Rockies naar het noordelijk deel tot bij de Canadese grens en via het westelijke deel weer naar het zuiden. Tijdens deze reis doorkruis ik diverse nationale parken, zoals: Teton National Forest, Yellow Stone Park, Glacier National Park, Flathead National Forest en nog veel meer.
Reisdatum: vertrek 23 augustus naar Salt Lake City, waar de camper klaar staat, en 5 oktober weer terug op Schiphol.
Graag zou ik deze reis met een gezellige vrouw willen maken, om samen te genieten van al het moois dat de Rocky Mountains te bieden hebben. Deze oproep heb ik wat vroeg geplaatst, omdat er dan voldoende tijd is om elkaar eerst wat beter te leren kennen voordat we op reis gaan. De route heb ik nu in grote lijnen klaar, maar wil daar ook jouw suggesties in opnemen zodat het een reis van ons samen wordt.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het graag.
Hans
(meer info over mijn reis staat in het Amerika Reiscafé)