Ik ben van plan om op 15 juli met het gezin een rondreis te maken met KoningAap. Helaas heeft op geen enkele vertrekdatum zich nog iemand aangemeld
. Dit terwijl de reisdata van de andere touroperators al bijna vol zitten. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik snap dat Ecuador voor een gezinsreis misschien niet echt voor de hand ligt maar de andere operators hebben dus wel succes.
Bij DjoserJunior zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar. Is het verstandig om deze dan maar te nemen?
Hallo,
Hoe oud zijn je kinderen als ik vragen mag? Wij gaan 13 juli met Sawadee Familieavontuur naar Ecuador maar dat is een 8+ reis. Nog plaats zat maar wel gegarandeerd vertrek.
Op 6 juli gaat er nog een reis voor 12+. Deze reis heeft ook nog voldoende plaats.
Ik moet zeggen dat ik wel vrij veel negatieve beoordelingen op internet heb gelezen over KoningAap. Misschien verklaard dat het een en ander.
Succes ermee.
Helga
Hallo helwin,
Bedankt voor je reactie. Mijn dochter is dan net 16 geworden en mijn zoon is 12 jaar. Ik heb ook bij Sawadee gekeken, de reis van koningaap leek ons qua reisbelasting net wat beter opgebouwd. Bovendien is een paar dagen verblijf op Bonaire wel zo lekker. De wat negatieve reacties heb ik ook gezien maar deze betroffen vooral Koning Aap Belgiƫ. Wij zijn afgelopen weekend bij de infodag van KoningAap geweest en waren daar zeer tevreden over. Wij hebben de reisleidser gesproken die jarenlang de reizen daar begeleid heeft. Ondertussen hebben we de reis naar Ecuador geboekt en is het nu afwachten. Wanneer nog 1 gezin met 4 personen bijboekt gaat de reis door.
Gr. Kees
Hallo Kees,
Ik hoop voor jullie dat er toch nog een gezin bij komt. Dan kun je er zonder twijfel echt naar uitkijken.
Dat Bonaire is inderdaad prettig. De kinderen hadden echter gelezen dat ze op deze reis bij Sawadee bultruggen zouden kunnen spotten. Toen was de keus snel gemaakt.
Wel een nadeel voor KoningAap Nederland overigens, die negatieve berichtgeving over het bedrijf in Belgie. Ik heb dit zelf ook niet gezien toen ik aan het informatie verzamelen was.
Groet,
Helga