rondreis Europa

Beste mensen,

Mijn naam is Kim en ik ben 19 jaar. Ik woon in Utrecht en ik heb plannen om van de zomer een rondreis door Europa te maken. Ik wil eigenlijk sowieso naar Frankrijk toe omdat ik dit een geweldig land vind. Maar ook landen als: Spanje en Italië spreken me erg aan. Ik ben iemand die tijdens deze vakantie graag iets wil opsteken van de cultuur en taal van het land. Ook houd ik van lekker eten :slight_smile: en ben ik dol op het Franse stokbrood en de kaasjes, de Spaanse tapas en alle Italiaanse pasta’s en pizza’s. Ik vermeld het er maar even bij, maar ik ben niet het type die je elke avond in de discotheek tegen zult komen dansend en zwetend op de dansvloer tot in de vroege uurtjes. Ik hou best van een leuke kroeg op zijn tijd (ondanks het feit dat ik geen alcohol drink en niet rook, kan ik ook echt wel gezellig zijn).

Verder zou ik graag gebruik willen maken van het openbaar vervoer, aangezien ik geen rijbewijs heb. Maar mocht je die hebben, dan zou dat natuurlijk helemaal goed zijn!

Goed, mocht je dit aanspreken, kun je reageren op mijn topic of even een berichtje sturen. Ook kun je me bereiken per e-mail/MSN via: [EMAIL=“kimvdhel@hotmail.com”]kimvdhel@hotmail.com

Wie weet tot ziens!

• Kim

Hoi Kim,

Kun je misschien aangeven in welke periode je weg wilt en voor hoe lang?

Groetjes, Saskia