Wij zijn van plan dit jaar rond mei een rondreis (georganiseerd) te maken door Mexico.
We hebben al diverse reizen van diverse aanbieders bekeken o.a. van Fox, Djoser, Shoestring en Special Traffic, maar weet iemand misschien nog (een) andere aanbieder(s). Want we willen toch wel prijzen etc. vergelijken.
Onze huidige voorkeur gaat uit naar een 16 daagse rondreis van Fox, is er misschien iemand die deze reis gemaakt heeft en ons daar meer over kan vertellen ?
Verdere info over het land Mexico is ook van harte welkom !
Groetjes Lars & Martine ;D
Hoi Martine.
Ik heb helaas geen info over Mexico maar ik was zo benieuwd hoe jullie het op Isla hebben gehad? Zou je dat ook eens hierop wilen zetten? Alvast bedankt en succes met het verder zoeken naar info over Mexico.
Groetjes Marloes.
Hoi Marloes ;D
Isla was fantastisch !!!
Heerlijk weer, leuke mensen, veel gedaan, echt supergenoten!
We hebben een jeepsafari gemaakt, de mangrovewouden gezien, een catamarantocht gemaakt, gedoken (voor de 1e keer, dit was echt helemaal te gek, gaan we zeker vaker doen!), dolfijnen gezien en natuurlijk heerlijk in het zonnetje gezeten.
Dus kortom een topweekje, we wilden wel langer blijven, maar eigenlijk was het net even lekker, niet te duur, maar wel toch heel waar voor je geld. Ik kan het iedereen aanraden.
Maargoed we zijn nu bezig met het volgende “projekt” Mexico. Daar willen we dus in het voorjaar een rondreis maken en waarschijnlijk doen we dan in het najaar ook weer
een weekje zon.
Nou Marloes bedankt voor je reactie en wat zijn eigenlijk jou/jullie plannen voor dit jaar !?!
Groetjes Martine
Hoi ook weer Martine.
Ik ben heel blij een reactie van je te vernemen over Isla en ook blij te lezen dat het de moeite waard is geweest. Misschien denk je wel van, nou die houd mij ook goed in de gaten, maar eerljk gezegd was ik zo beniewd naar jullie ervaring omdat jij zo entousiast was. En jij zei toen van dat als je terug zou zijn je dat je dat dan zou vertellen en ik jou maar op dit forum kijken maar geen Martine.
Geeft ook niks hoor, maarja dan ben ik toch nieuwsgiegig. Nu, wat wij gaan doen? Ik en mijn man en nog wat familileden gaan eerst half Mei een weekje naar Alanya in Turkije. Ben ik ook nog nooit geweest dus ik ben beniewd want je hoort er zoveel positive berichten over, dat we het gewoon een keertje gaan proberen.
En dan in het najaar wil ik samen met mijn man een keertje Fortaleza Brazilie proberen. Maar ik hou gewoon het internet in de gaten daarvoor omdat dat vaak voordeliger is.
Nu Martine in ieder geval bedankt voor je reactie en veel succes bij het zoeken naar info voor je nieuwe reis. O ja, en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je weer veel mag zien en genieten van alles in goede gezondheid. In iedere geval weer de zonnige groetjes van Marloes. 8) 8)
Hoi Marloes,
Jij ook heel veel goeds en veel vakantieplezier voor het Nieuwe Jaar, ook voor je familie natuurlijk.
Ik ben ook nog nooit in Turkije geweest, dus ik kan je er ook helaas niets over vertellen, maar ik ben ook van plan om er in de nabije toekomst eens een kijkje te gaan nemen. Want net wat je zegt, je hoort er heel veel leuke dingen over en het is ook nog eens niet duur vertoeven.
Fortaleze, ja dat lijkt me ook leuk, afgelopen jaar heb ik daar ook veel aantrekkelijke aanbiedingen van gezien op Internet, eigenlijk was het kiezen tussen Fortaleze, Isla of Cuba.
Voor Mexico ben ik ook al lekker aan het surfen geweest, wat is het toch een heerlijk medium dat Internet. Maar ik vind persoonlijke meningen van mensen toch ook altijd leuk om te horen en er zijn altijd mensen die al veel ervaringen hebben met landen. Dus ik ben weer zeer benieuwd wat ik te horen krijg over Mexico, want ik ben voorlopig nog niet helemaal uit over het hoe en wat…
Groetjes Martine
P.s. alvast een prettig weekend !
Daar was ik weer ff.
Bedankt ook weer voor je reactie. Net als jij zit ik ook graag op het internet te surfen en dan vooral alles wat met reizen te maken heeft. Dus mocht ik iets tegen komen over een rondreis naar Mexico, zal ik je zeker ff tippen.
Volgende week begint trouwens ook de vakantiebeurs in Utrecht, dus ik zou zeggen als je tijd hebt, moeten jullie daar eens gaan kijken. Daar heb ik ook wel eens info van gehad. En juist die bestemmingen waar jullie naar toe willen.
Ook zal daar een stand staan van Q XXL die je ook alvast info kan geven over Fortaleza. Dat zijn nl kennissen van mij en willen je graag wegwijs maken. Ik zit geen reklame voor hen te maken hoor maar wij hadden goede ervaring met hen ook juist via het internet ooit een reisje geboekt. En familie van ons had daar gewerkt.
Maargoed, we kletsen maar door en nu ben je op dit forum nog niks wijzer geworden over Mexico. Dus mensen die dit lezen, info sturen naar Martine!!! over MEXICO!!!
Jij ook een heel goed weekend gewenst en ook de groeten aan je vriend Lars. (las ik)