Reisgenoot Mexico Maart/april

hoi wereldreiziger,
ik ben vrolijke reislustige meid van 29 die het volgende plan heeft gevat… de eerste week van maart vliegen naar mexico stad en dan binnen een week per bus doorreizen naar san cristobal om daar een week spaanse les te nemen.(spreek al wat spaans).
daarna wil ik een week rondreizen tussen de maya ruines en als mijn plan nog volgens schema loopt wil ik een week of 3 a 4 vrijwilligerswerk gaan doen (iets met de natuur) en vervolgens de laatste week van april nog meer rondreizen voor ik weer naar nederland vlieg.
tja plannen zijn er om geweizigd te worden…
als iemand gedeeltelijk de zelfde plannen heeft en je vinde het om hier samen iets mee te doen. mail me dan!

groetjes hilde

Hey Hilde,

Ik vertrek 1 maart-16 april naar Mexico…reis dan verder naar Belize en Guatemala.

stuur me zeker n mailtje met je plannen…ben 26

grtn,

Kim

[
Hoi Hilde,
ik ben in die tijd ook in Mexico. Ga iig 1 week naar playa del carmen . Voor de rest lekker rondtrekken. Mail me maar als je meer wilt weten ok? Het gaat wat makkelijker via onze prive mail;-)
[EMAIL=“werkenprive@hotmail.com”]werkenprive@hotmail.com
x

quote=hildevandendool;25922]hoi wereldreiziger,
ik ben vrolijke reislustige meid van 29 die het volgende plan heeft gevat… de eerste week van maart vliegen naar mexico stad en dan binnen een week per bus doorreizen naar san cristobal om daar een week spaanse les te nemen.(spreek al wat spaans).
daarna wil ik een week rondreizen tussen de maya ruines en als mijn plan nog volgens schema loopt wil ik een week of 3 a 4 vrijwilligerswerk gaan doen (iets met de natuur) en vervolgens de laatste week van april nog meer rondreizen voor ik weer naar nederland vlieg.
tja plannen zijn er om geweizigd te worden…
als iemand gedeeltelijk de zelfde plannen heeft en je vinde het om hier samen iets mee te doen. mail me dan!

groetjes hilde
[/quote]