Rondreis Brazilie

Oehoe! Ik ben Imke 24 jaar en voor de eerste keer op reis… Ben nu nog even bij familie in Curitiba, maar ik wil van 15 jan. tot 15 feb. wat gaan rondreizen. Ben in mijn uppie en zou het leuk vinden om wat mensen te ontmoeten die mij kunnen verstaan :wink: Ik zit zelf te denken aan Florianapolis… Ga daarna ook nog 3 maandjes naar Azie. We’ll see what happens. Bye

Hoi Imke,welkom op wereldwijzer!
Nou je kan je tips over Brazilie altijd kwijt in het Brazilië Forum hier op wereldwijzer.
Indien je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Las ook in je berichtje dat je op vakantie gaat naar Azie,welke landen zou je willen bezoeken tijdens die 3 maanden?
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende Aziatische landenforums waar je terecht kunt met al je vragen.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Imke!
Wij wensen u graag fijne eindejaarsdagen en veel geluk, vreugde en succes toe in 2014
groet,georgessiam.