Rondreis Botswana

Hallo,

ik ben van plan om in november een rondreis te maken door Botswana, en ik ben opzoek naar een reisgenoot. Ik heb mijn tickets al geboekt en een auto geregeld. Het plan is om op 4 november heen naar Johannesburg te vliegen en 25 november weer terug. Ik een 4x4 auto gehuurd met complete kampeer uitrusting. Als reisdoel wil ik veel wild zien, de cultuur beleven, naar de Victoria Watervallen en wat er verder op mijn pad komt.

Laat wat weten als je interesse hebt.

Groeten
Wouter

Hoi Wouter. Hoe oud ben je? Ik ben 25jr (m) en ik wil in principe hetzelfde gaan doen. Ik heb al 4 jaar een vriendin en die wil nooit mee, dus ga ik dit jaar maar alleen. Zoek dus ook nog iemand om misschien samen mee te gaan.

Laat maar weten wat je eerste reactie is?

Gr,
Luc

Hoi Luc,

ik ben 25 en woon in Mierlo, lijkt mij erg leuk als je mee gaat. Ik al wat reiservaringen in zuidelijk Afrika. Ik heb in Johannesburg afgestudeerd en ben nog een keer terug geweest voor een vakantie door Namibië en Zuid Afrika, ik ben dus bekend met de regio. Het idee is om zonder grote plannen rond te reizen en van dag tot dag bekijken waar we heen gaan.

Groeten
Wouter