Rondreis Azie 2015

Hi avonturiers!

Ik wil graag vanaf eind maart 2015 de volgende reis gaan maken:
Startpunt: Moskou > Transsiberie Expres- Reis: Rondreis door Azie > Rusland, Mongolie, China, Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand.

In maart 2015 wil ik bovenstaande reis gaan maken, en ik vroeg me af of er wellicht nog andere jongvolwassenen zijn die interesse (en heel veel zin :wink: ) hebben om (voor een gedeelte) aan te sluiten. Ik wil ongeveer 3 tot 4 maanden op pad gaan en veel leuke dingen doen, leuke dingen zien en activiteiten ondernemen. Stuur gerust een bericht/e-mail als je geinteresseerd bent! Dan kunnen we altijd bespreken wat de gezamenlijke plannen zijn! Persoonlijke gegevens: Jasper de Krom, 24 jaar, Eindhoven, Andere interesses: sport, muziek, festivals, lezen, surfen, sportvakanties. Contactgegevens: Redirecting....

Groet Jasper :slight_smile:

Welkom op Wereldwijzer, Jasper!

Je kunt een berichtje achterlaten in het Reisgenoten Forum. Ik heb echter je e-mailadres en telefoonnummer verwijderd, omdat dit niet toegestaan is. Je contactgegevens kun je later doorgeven via een privéberichtje.

Veel succes en plezier met de voorbereidingen! Mocht je vragen hebben over Rusland, dan kun je een berichtje sturen.