Rondreis Amerika, Alaska en Canada

Hall .Ik dick 64 jaar zoek een reisgenote voor een rondreis door Amerika,Alaska en Canada,per camper. Camper is van alle gemakken voorzien en er zijn 2x tweepersoons bedden.Duur van de reis en bestemmingen in overleg.Ben nu nog aan het uitzoeken bij welke rederij de camper het beste kan worden overgezet.Hoop op een snelle reactie .Vr Groeten Dick

Hallo,
Ik zag je oproepje op dit forum en vraag me af of je nog steeds een reispartner zoekt. De reden dat ik reageer is omdat ik in 1983 met toen nog mijn gezin 6 weken door Canada ben getrokken en helemaal verkocht was. Graag had ik er toen willen wonen, nu lijkt het me geweldig om daar nog een keer heen te gaan. Na mijn scheiding (20 jaar geleden), heb ik veel alleen gereisd. Maar de laatste jaren mis ik toch het kunnen delen. Ik ben een vrouw van 63 jaar; heb geen camper ervaring, maar heb vroeger wel veel gekampeerd. Als bovenstaande je aanspreekt en je nog geen reispartner hebt, dan hoor ik natuurlijk graag van je.
Een vriendelijke groet van Jeanet (alias lisajd)

Hallo Jeanet.Bedankt voor je reactie op mijn oproep.Ik heb tot nog toe nog geen reisgenote,ben dan ook blij verrast dat jij reageert.Heb al er al zitten denken om alleen te gaan ,maar dat is voor zo`n reis toch niet zo leuk,het is al net zoals jij het omschrijft,je moet al het moois wat je ziet met iemand kunnen delen.Als je vroeger veel gekampeerd hebt ,dan zal het met een camper zeker lukken.Zou het dan ook erg leuk vinden om met jou in contact te komen ,om er over te praten of eerst wat mailen. Ik heb in 2000 een rondreis van 6weken per huurcamper in Amerika gemaakt, het was een fantastische reis ,waarbij ik veel moois gezien heb,en waar ik nu nog vaak met weemoed aan terug moet denken.Maar gelukkig heb ik er toen een mooie film van gemaakt ,die ik dan zo nu en dan nog bekijken kan.Ik ben sinds 1999 alleen en sinds 2005 in de vut ,heb 3kinderen en 4 kleinkinderen ,maar dat weerhoud me er niet van om dat te doen wat ik graag doe en wat ik leuk vind.Ik hoop nog weer van je te horen ,hopelijk met veel vragen ,die ik dan graag beantwoord. Vriendelijke groeten van Dick

Hoi Dick,
Blij verrast dat je reageert. En ja, ik heb veel vragen, maar het lijkt me beter om die niet in dit publieke domein te stellen. Kun je me je emailadres geven. Graag hoor ik van je, groetjes Jeanet

Hoi Jeanet. Ja dat lijkt mij ook beter.Mijn mailadres is [EMAIL=“dick.k@live.nl”]dick.k@live.nl Groetjes Dick

www.seabridge.de

Seabridge is niet de goedkoopste maar wel de betrouwbaarste volgens mij.
As je camper in een zeecontainer past kan het veel goedkoper bij een andere rederij.

Daar past die van ons 8.30x3.60x2.50 echt niet in :wink:

En…Seabridge regelt alles voor je !

Ja is me al bekend,maar toch bedankt. Container zal niet gaan ,daar is de camper te groot voor.Groetjes Dick