Rondreis Afrika - Vertrek eind 2017

Hoi allemaal,

Ik ben Clemens en 32 jaar. Eind 2017 wil ik beginnen aan een rondreis door Afrika. Ik wil met de auto ongeveer een jaar reizen en genieten van de vrijheid, de natuur en het avontuur in Afrika.
De auto is een Toyota Landcruiser welke uitermate geschikt is voor dit soort reizen. Op het dak een grote tent voor de overnachtingen. In de auto is een ruime opslag, extra accu, watertank en vele andere extra’s te vinden om deze reis tot een succes te maken. Het betreft mijn eigen auto en is bijna reis klaar.

De plannen zijn om de auto per zeeschip naar Zuid-Afrika te verschepen en daar de reis te beginnen. Ik heb een globale route gemaakt en wil graag door de volgende landen rijden:

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Zambia, Malawi, Tanzania, Burundi, Rwanda, Uganda en Kenia.

Afhankelijk van de situatie wil ik daarna terug rijden naar Nederland of de auto weer terug verschepen naar Nederland. Onderweg wil ik de tijd nemen om elk land te ontdekken, te ontspannen, leren kitesurfen, golfsurfen, snorkelen en vele andere leuke dingen doen. Gewoon genieten dus!

Ik ben flexibel in de planning en sta open voor nieuwe suggesties.

Ik hoop iemand te vinden die mee wilt reizen, bij voorkeur het hele traject. Ben jij de avonturier die Afrika wilt ontdekken? Laat een berichtje achter!

Groet Clemens

Ik stuur je een pb.
Groetjes Karin

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app

Super gave reis! Heel veel plezier!

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Hey Clemens,

Wauw, super vooruitzicht.
Ik wou dat ik er kon voor tekenen, maar helaas pindakaas zal dit niet lukken voor mij.
Zou zo zalig zijn om dit te kunnen doen.

Ik wens je alvast heel veel plezier.

Groetjes,
Lovey