Wij willen met 6 personen naar een appartement in het centrum van Rome. De vliegreis willen we eventueel zelf regelen.Wie heeft een tip. (15 mei t/m 20 mei.)
Groetjes,
Peter.
Rome in Japan ![]()
Huis ten Bosch ligt toch ook in Japan lol2
Lome ?
![]()
Zal ik dan maar even de link plaatsen waar Peter waarschijnlijk meer zinnige reacties zal krijgen als ie het bericht daar plaatst? ![]()
Plaats je bericht ff in het Italie forum: www.wereldwijzer.nl/forum/italie-forum
Succes!
Oke, vergeef ons onze flauwe grappen.
Om je toch even van dienst te zijn, Peter.
Kijk eens op:
Via booking.com kun je op apartementen selecteren.
Verder kan ik je http://www.tripadvisor.com/ aanraden. Op deze site tref je reviews over hotels van andere reizigers aan.
Veel plezier in Rome.
P.S. En als je echt een keer naar Japan wilt (zeer aan te bevelen), dan ben je weer van harte welkom op dit forum!!
Hebben de vleigtickets naar Rome bij Transavia geboekt met vertrek uit Rotterdam voor Euro 69,- retour incl. alles per persoon.
Plus ook op Internet bij “easytobook” (maar er zijn ook genoeg anderen) een 2 kamer appartement naast de Trevi fontijn voor Euro 300,- (3 nachten). Alles op loopafstand! Ook hotels zijn er genoeg en nog veel goedkoper kan ook.
Transfer luchthaven naar Rome centrum is Euro 9,50 pp (Leonardo express; zie www.airportdesk.nl).
Voor relatief weinig een leuke trip.
Mijn zoon is net terug met 2 vrienden. Hadden een 4-p 2 kamer appartement in het oude centrum geboekt voor aanbiedingsprijs van Euro 150,- (= Euro 50,- pp). Voor Euro 128,50 hebben ze een geweldige tijd gehad! Het hoeft dus niet duur te zijn en toch goed!