Appartementen in Rome met Rental in Rome

Hey,

Ik heb onlangs een nieuwe manier van citytrippen ontdekt. Ik heb de perfecte manier gevonden om meer waar voor m’n geld te krijgen. Ik vond op het internet volgende site Appartementen In Rome Centrum | Vakantiehuis Rome | RentalinRome.com , een site waar je appartementen kan huren in het centrum van de stad. Dit is veel goedkoper dan een hotel en dus in combinatie met een vlucht van ryanair zeer kostenbesparend. De mensen van rental in rome waren uitermate vriendelijk en de man waar we contact mee hadden via mail sprak zelfs nederlands, hoe praktisch is dat. Met het geld dat we zo uitspaarden zijn we een aantal keren lekker gaan eten in het centrum van de stad. Ik kan het aan iedereen aanraden.

groetjes

ps: dit is het appartement waar we verbleven, zalige luxe, super locatie Holiday Apartments for Rent in Rome, Italy | Rome Rentals RentalInRome

Hallo
Ook ik heb een fijne ervaring met het huren van een appartement in Rome. Dit deden wij via FrendlyRental en we vlogen met Easyjet.Dit blijk inderdaad de voordeligste manier te zijn.We zaten in het centrum van het oude Rome op Piaza Campo di Fiori en konden alle bezienswaardigheden te voet doen.
We kwamen om 21.15 aan op de luchthaven en via internet hadden wij voor €40.00 een taxi besteld die stond keurig op ons te wachten met een bord met onze naam er op.Hij bracht ons keurig in sneltempo bijna tot de voordeur van ons app.Het app. zag er keurig uit en alles wat we nodig hadden was aanwezig.Het eten en drinken was goed betaalbaar,dit viel ons erg mee.
Kortom, een aanrader!!!
Groetjes van Gree (sinds 21-06-2011 65 jr.):cheer: