Roadtrips Europa

Ik ben op zoek naar reisgenoten die het leuk vinden om stedentrips in Europa van 3 tot 5 dagen te maken. De plaats maakt me niet eens zoveel uit, heb gewoon zin om er wat vaker even tussenuit te gaan! Ik heb een leaseauto tot mijn beschikking, dus geen brandstofkosten. Zelf hou ik van een combinatie van cultuur en lekker ontspannen. Stuur even een berichtje als je je aangesproken voelt!

Hallo
Heb je zin een een weekendje weg naar Paderborn? Ik wil graag dit weekend (of een anderweekend) gaan en ik zoek een lifter die met mij mee rijd. Voor 30 euro benzine kosten gaan we vrijdagavond weg rijden en zondagmiddag of avond zijn we weer terug. Je mag een een 1 vriend of vriendin meenemen. (delen benzinekosten) Het is een leuke stad, vooral nu de kerst eraan komt. Misschien kan ik ook een goedkoop hotel regelen voor je ongeveer 25 euro.
Mail me terug. [EMAIL=“sabrina.bakker@hotmail.com”]sabrina.bakker@hotmail.com 06-26853843
Groetjes Sabrina

Hallo NaBo,

Ik ben ook iemand van de korte stedentrips (3-4 dagen).
Het eerste weekend van januari (1 of 2 jan. t/m 4 jan.) kan ik een stedentrip maken (naar bijv. Londen, Parijs of Milaan). Evt. met vliegtuig.
Heb jij dan tijd om een stedentrip te maken? Of wanneer zou je anders kunnen?

Kun jij ook aangeven waar je vandaan komt en leeftijd?

Gr, Mark

Hey hallo,

Ik wil me aansluiten bij je idee. Ik ga in het begin van het jaar naar pisa en milaan. Parijs of Londen wil iik ook graag nog is bezoeken. Op 14 januari kom iki terug in Nederland(ben nu voor stage op Curacao) en vanaf dan wil iik zoveel mogelijk reizen en met name stedentrips:D…

Let me know als het je wat lijkt.

Greetz,

Paul(20)

Hola,

Zie dat je berichtje van even geleden is. Nog steeds op zoek via dit forum? Ik (vrouw, 31) heb zin om naast verre exotische reizen Europa wat meer te ontdekken met korte stedentripjes naar bekende en minder bekende bestemmingen.

ciao!