Roadtrippin'-NZ-February

Hi!
Mijn naam is Isabel, 22 jarige studente uit Amsterdam en ik ben op zoek naar wat mensen voor een roadtrip door Nieuw-Zeeland in februari!
Ik woon op dit moment in Sydney en loop hier stage sinds september. Eind januari ben ik klaar en wil ik graag nog een maandje naar NZ :slight_smile:

Het liefst wil ik met de auto voor wat meer vrijheid, zie zo’n bustrip niet echt zitten namelijk… Maar dat is natuurlijk leuker met wat meer mensen! En betaalbaarder…! Ik zoek mensen rond mijn leeftijd, verder maakt het niet zoveel uit…
Over mij… ik hou van skien ennnn citroen en ik zou graag mijn surftalent wat verder ontwikkelen want dat ging op zn zachtst gezegd niet zo vlot…

Wie gaat er meee?

Cheers Isabel Meijer

Hallo

Ik ben Robin, 25 uit Belgie en ik ben hier nu al een week in Sydney.
Ik ben hier eigenlijk gewoon op vakantie voor een paar maand maar misschien blijf ik wel langer, ik heb een visum voor een jaar.
Ik heb bewust nog niet veel plannen gemaakt, maar Nieuw Zeeland lijkt me wel leuk, was ook van plan om te leren surfen.
Als je anders zin hebt om eens af te spreken, al was het alleen nog maar om eens nederlands te spreken, zoveel mensen uit europa hier maar heb nog niet veel belgen en nederlanders ontmoet, zit nochtans in supergrote hostel momenteel in Pitt Street. Mijn email is leoenrobin@gmail.com

Groetjes
Robin

Hoi,

Ik ben merel, en ga a.s maandag 23januarie richting nieuw-zeeland! En wil ook graag met een auto reizen! Busse zie ik namelijk ook niet zo zitten.
Maar daar zit natuurlijk een prijskaartje aan! Het is gezelliger en betaalbaarder om dit met iemand te doen!

Ik zou ok graag lere surfen heb het nog nooooit gedaan! Maar ben altijd in om iets nieuws te proberen!
Dusss ik zou graag mee wille :slight_smile:

Ik hoor het wel,
Liefs mere

Hee Merel!

Robin blijft waarschijnlijk nog even in Aussie, maar ik zoek nog steeds een roadtrip mattie! :slight_smile: wat is je email adres?

Isabel

Hoi,

Mijn e-mail is merel_boer1@hotmail.com

Ik hoor het wel,
Liefs