Roadtrip door Balkan

Komende zomer ben ik van plan een roadtrip te maken richting de Balkan.
Het plan is om ongeveer 2,5 a 3 weken te gaan. Daarvan gaan we (ik en mn vriendin; beiden 25) de laatste 5 dagen naar Sziget.

http://s11.postimg.org/b1f1qnf6r/Vakantie_Balkan.jpg

Bovenstaande route is mijn idee, echter twijfel ik nog wel over enkele bestemmingen.
Ik wil het liefst zoveel mogelijk kamperen, is dat op de bonnefooi te doen richting Kroatië? In Montenegro / Albanië zijn volgens mij niet veel campings, dus dan is een appartement/hotel ook prima, is dat ook op de bonnefooi te doen?
Ik wil een gevarieerde reis, dus enkele dagen mooie stad (Triest & Sarajevo (?)), enkele dagen strand (Zadar & Kotor (?)), en wat cultuur & natuur (Kroatië / Albanië (?)). Hebben jullie tips/dingen die ik niet mag missen als ik richting de Balkan ga?

Ik wil liever niet langer dan 8 uur per dag reizen. Daarom willen we eerst overnachten in omgeving Munchen. De dag erna willen we naar Triëst gaan (als het verkeer meezit doen we het in een keer), daar enkele dagen blijven. Vervolgens door naar een stad aan zee in Kroatië. Ook daar enkele dagen omgeving bekijken en naar het strand. Vervolgens willen we nog iets zuidelijker reizen. Ik twijfel over Montenegro, of misschien nog iets verder rijden richting Albanië? Vervolgens vanaf Albanië richting Boedapest. Halverwege willen we nog enkele dagen in het binnenland blijven, ook daarin ben ik niet bekend wat een aanrader is. Ik heb nu Sarajevo staan, is dat een aanrader? Vervolgens door naar Boedapest voor Sziget. Terugreis via Dresden weer terug.

Is dit een mooie route? Of zouden jullie aanraden door te gaan richting Albanië. Zijn de tussenstops goed uitgekozen?