Road trip naar het zuiden van Spanje (Andalucia)

Hallo, wij willen in juni in een kleine week helemaal naar het zuiden van Spanje rijden (Tarifa). Onderweg willen we camperen en wat mooie plekjes zien. Wie heeft er tips voor stops/campings onderweg.
Mij leek in Frankrijk Carcassonne erg leuk en in Spanje Madrid, wie heeft er nog meer leuke ideeen?

Ik heb inmiddels een wat specifieker schema:

Dag 1: rijden we maar een klein stuk (3,5 uur) naar vrienden in Belgie
Dag 2: vertrekken we 's ochtends vroeg en rijden we in 1 stuk door naar Bilbao (12 uur rijden, bijna 1200km), natuurlijk wel met pauzes.
Dag 3: Blijven we in Bilbao
Dag 4: Rijden we 's ochtends naar Picos de Europa (2 uur, 192 km) en blijven daar de rest van de dag.
Dag 5: Vertrek 's ochtends naar Madrid (275km 3 uur) waar we familie gaan bezoeken van man.
Dag 6: in Madrid
Dag 7: 's ochtends (vroeg) vertrek naar Merida, Extremadura (343km, 4 uur) en de rest van de dag blijven we daar.
Dag 8: 's ochtends vertrek naar Tarifa (400km, 4,5uur)

Wat denken jullie, is dit goed te doen? Vooral over dag 2 twijfel ik een beetje.

Ik heb zelf ook een roadtrip naar het zuiden van Spanje gemaakt maar wel een totaal andere route.
12 uur rijden op een dag is erg veel! 8 uur is zat. Vooral omdat je alle andere dagen ook veel rijdt en die 12 uur niet het enige is…

Wij hadden
Dag 1: Amsterdam - Macon (Frankrijk)
Dag 2: Macon - Barcelona
Dag 3: Barcelona
Dag 4: Barcelona - Valencia
Dag 5: Valencia
Dag 6: Valencia
Dag 7: Valencia - Malaga

en toen vanuit Malaga (daar 12 dagen gebleven) rondgereden naar andere plaatsen zoals Granada (alhambra!).

De terugreis hebben we als volgt gedaan:

Malaga - Burgos
Burgos - (overnachting in Frankrijk maar weet niet meer waar! in ieder geval ongeveer 8 uur rijden)
Frankrijk - Nederland.

Eventueel kun je ook de terugreis de route
zuid-spanje - madrid - burgos (of bilbao) - frankrijk - NL nemen, dus met madrid erbij!