Ik wil graag weten alles over of en hoe het mogelijk is om daar rijlessen in engelse taal te doeen en zowel het praktischa als het theoretisch examen te doen. Kan iemand me meer vertellen over alle haken en ogen?
of je neemt een tientje mee en koopt 'm gewoon…
denk niet dat een Bulgaars rijbewijs goed wordt gekeurd in Nederland en dat de regels daar anders zijn dan hier. En denk ook niet dat er veel mogelijkheden zijn qua Engelse lessen… maar wie weet eens informeren bij de ADAC…
Ik weet niet of het mogelijk is om de lessen in het Engels te volgen maar wel dat je rijbewijs geldig is in Nederland. Maar een rijbewijs in Bulgarije moet wel iedere vijf jaar worden vernieuwd. In Vlaanderen is dat geldig voor jouw hele leven…
gewoon nadenken-je kan toch eventueel een tolk erbij huren?
Maar engels is niet zo wijdverbreid in Bulg-eerder Duits(_uit DDR-tijden), en bij rijscholen al helemaal niet.
Er zijn regels nu BUlg binnen de EU ligt dat de EISEN van alle rijexamens ook gelijkgetrokken moeten worden (dat was dus heel vroeger niet zo en ik vermoed dat vragensteller daar op doelt).
Als in NL (waarom kan je niet gewoon ff melden of je NL of BE bent?) nog steeds gegronde twijfels bestaan bij het CBR over wat een examen van daar ‘‘waard’’ is, moet je het gewoon hier overdoen.