Hilton Reykjavik Nordica heeft 2 oktober zijn eerste gasten ontvangen. Het eerste Hilton op IJsland wordt op basis van een franchiseovereenkomst gerund door Icelandair Hotels.
Lees verder over Reykjavik Nordica eerste Hiltonhotel op IJsland…
Hilton Reykjavik Nordica heeft 2 oktober zijn eerste gasten ontvangen. Het eerste Hilton op IJsland wordt op basis van een franchiseovereenkomst gerund door Icelandair Hotels.
Lees verder over Reykjavik Nordica eerste Hiltonhotel op IJsland…
Het Hilton hotel was in België te zien in één van de eerste afleveringen van Regi’s World. De kamers, de lounge, de wellnessfaciliteiten, alles zag er werkelijk fantastisch uit. Ik denk dat Hilton met het Nordica hotel z’n naam alle eer aan doet en dat ze het aandurven om in een dergelijk (toch wel) buitenbeentje zo’n hotel neer te zetten vind ik best knap.
En voor zo’n 750€ verblijf je in de King Presidential Suite, 110m2 met uitzicht over Reykjavik Bay en Mount Esja.
Misschien een ideetje voor een zakenreis (Hoe kan ik dit aan mijn baas duidelijk maken? :D)
Nu even serieus: voor 75€ heb je een gewone twee persoonskamer. Da’s eigenlijk naar Ijslandse hotelnormen niet zo veel (maar natuurlijk wel nog meer dan de meeste hostels of B&B’s)
Hopelijk gaat Hilton Ijsland niet terug verlaten zoals McDonalds gedaan heeft.