Vlak vóór vertrek kom ik thuis te zitten met een hernia!! Vandaar dat ik mijn vliegticket naar Guatemala aanbied en hoop er iemand mee blij te maken. Vertrek 2 juni 2010, terugkomst 23 juni 2010. Ik heb er €820 voor betaald. Heb je nog vragen of wil je een goed bod doen, mail me! [EMAIL=“van_mij8008@hotmail.com”]van_mij8008@hotmail.com
Ik weet dat het te laat is voor dit ticket…maar ik vroeg me af…is het mogelijk om een ticket op jouw naam te verkopen aan iemand anders??
Misschien wil ik dat nl ook gaan doen maar ik weet niet hoe…
Hoop dat je reageert!
Alvast bedankt.
Groetjes Annelies.
Dat hangt helemaal van de airline af. Helemaal gratis is het vrijwel nooit, ze berekenen altijd ‘name change’ kosten van pakweg 25-50 euro per ticket; hoe goedkoper/inflexibeler het ticket hoe hoger dit soort bijkomende kosten. Bij budget airlines zoals Rynair of Easyjet kan het zelfs vaak helemaal niet…
Had ik nog een vraagje…
Wij willen graag vliegen van guatemala city naar Flores en eigenlijk wel gelijk de dag nadat we aangekomen zijn in guatemala.
Is dat mogelijk vanuit hier te regelen? anders ben ik nl bang dat de vliegtuigen al vol zitten…
en we willen van ook Flores naar Belize city vliegen…
Zou fijn zijn als je daar op wilt reageren anders kost het ons kostbare reisdagen…
Ja hoor, de airlines daar zitten gewoon op boekingssites danwel eigen site en kennen gewoon e-tickets. Gua city naar Flores hebben we ook gevlogen, met ticket vanuit Nederland, met TACA meen ik…
Dan heb ik nog een vraagje. Wij gaan er 5 juli heen…
in de regentijd dus… ben jij er ook wel eens rond die periode geweest en viel het toen mee met de regen?
Er zijn ook wat wegen onbegaanbaar op dit moment…weet jij welke dat zijn?