Op zoek naar een kok of iemand die lekker kookt.
Ik heb zelf de laatste 3 jaar met mijn partner ons restaurant gedraaid, het is een klein restaurant 25 pers. binnen en buiten 25 pers.
Wegens ziekte van mijn partner zoek ik vervanging of om te huren of om te kopen.
Het is mogelijk dat ik de eerste tijd mee draai om in te werken.
Vanwege de ligging in de prachtige natuur is het een kleine omzet, de huur is dan ook niet duur.
Mocht iemand belangstelling hebben stuur mij dan een bericht, dan geef ik meer informatie.
Het restaurant ligt in Haute Alpes Provence
Met vriendelijk groet, Julia
Hallo Julia,
Wij zijn geïnteresseerd, kun je ons meer informatie sturen, betreffende huursom en omzet, woning, soort gerechten c.q. kaartvoering, ligging e.d. Misschien heb je ook foto’s die we kunnen zien?
Wij zijn een stel van net boven de 50 en willen al jaren een klein restaurantje. Reeds eerder een restaurant gehad in Nederland.
P.s. Ik hoop dat je dit bericht krijgt want lees net ergens op dit forum dat berichten niet aankomen.
Misschien kun je dan even reageren met “ontvangen” en dan evt later inhoudelijk.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dick en Mieke
Schouten.
Hallo Dick en Mieke, mijn e mail is julia.schuit@laposte.net kunnen jullie daar op reageren dan kunnen verder praten met vriendelijk groet, julia Schuit
Hallo Dick en Mieke, Er zijn belangstellende als jullie nog intresse hebben reageer dan snel en schrijf een bericht naar mij email adres julia.schuit@laposte.net