Resigenoot gezocht voor korte vakantie 5 a 8 dagen naar Rovaniemi, Lapland in de maand oktober (mag ook 4e week van september zijn)

Hallo, bij deze zoek ik een gezellige vrouwelijke medereiziger voor een korte vakantie naar Lapland in het Finse gedeelte.

ben je student of werkende en heb je weinig te besteden maar wel zin in een korte vakantie in je herfstvakantie periode? of ben je nog nooit buiten de Benelux geweest?
wil je max 250 a 300 euro uitgeven voor een kleine reis naar het koude maar mooie Lapland, geef je dan op als mijn medereiziger.

Ik zoek een vrouwelijke medereiziger tussen 19 en 35 jaar die tijd heeft om een korte vakantie te doen.

ikzelf heb een vriendin waarmee ik een fijne relatie mee heb dus de vrouwelijke medereiziger hoeft geen zorgen te maken, ik zoek gewoon een gezellige medereiziger die het eens wilt ervaren om in Lapland te zijn.

ik ben een 35 jarige licht getinte man die een lichte beperking heeft, ik heb ook een lichte pleinvrees dus soms is een hand in de buurt wel handig om voor kort even vast te houden zodat ik rustig op adem kan komen. ik heb GEEN zorg nodig. ik rook niet en ik drink geen alcohol dus daarover hoef je geen zorgen te maken. ik heb geen moeite met een medereiziger die dat wel doet.

de vlucht en verblijf worden betaald dus daarover hoef je geen zorgen te maken!

de enige kosten die ik vraag zijn 250 a 300 euro en ikzelf leg ook 300 euro in zodat we die bedragen als 1 kunnen samenvoegen en leuke activiteiten kunnen doen zoals een rendierenslee of husky slee ervaring kunnen meemaken en ook van het budget onze eetbudget maken.

een slede tocht is niet goedkoop en de stad rovaniemi ook niet dus daarom zoek ik een reiziger die samen wil werken met het budget om er toch een leuke korte vakantie van te maken

de vlucht hou ik me aan wanneer jij kan in de periode 4e week van september of een van de weken van oktober (heel oktober hou ik open) voor jouw keuze van week. wil je maar 5 dagen dat is ook mogelijk maar 7 a 8 dagen is ook wel leuk.

het verblijf is een groot appartement met 2 slaapkamers. Dus met je eigen ruime slaapkamer (ik heb ook een eigen slaapkamer) en zelfs met een Sauna in de badkamer aangezien Lapland erg koud kan zijn. maar de maand september / oktober valt wel mee qua kou.

In de stad Rovaniemi zelf kun je leuk shoppen en lekker eten, rondom de stad kun je de slede tochten doen en zelfs de kerstman bezoeken want Rovaniemi is de thuisstad van de Kerstman en die heef daar zijn eigen echte kerstdorp.

dus ben je die gezellige vriendelijke vrouwelijke medereiziger die wel voor max 300 euro een korte leuke vakantie zoekt geef je dan op.

een gratis retour vliegticket en gratis verblijf in een luxe appartement? dat is toch mooi meegenomen zelfs de trein of bus kosten vanaf je huis naar Schiphol betaal ik.

dus geef je aub op voor een leuke reis naar LAPLAND