Reservering Viazul

Hallo allemaal!

Ik ga 18 juni t/m 9 juli samen met mijn vriend naar Cuba. We willen met de Viazul bus rond gaan reizen. Op de Viazul-site lezen we dat je 72 uur van te voren je gereserveerde tickets moet ophalen. Is dit echt zo? En is het in deze periode noodzakelijk om alvast vanuit Nederland te reserveren? Of kunnen we ook een dag van tevoren ter plekke tickets ophalen? (Of sta je dan soms bijvoorbeeld vier dagen te wachten op een plekje?)

Ben benieuwd!

Grtzzz,

M & M

Een dag van te voren, soms zelfs enkele uren van te voren -telefonisch- reserveren volstaat. Uiterlijk een uur voor vertrek moet je je melden bij de Viazul-desk.
Als je in een casa particular verblijft is de eigenaar graag bereidt je daarbij te helpen.
Overigens kun je in bijv. Las Tunas (een stopplaats tussen Havana en Holguin/Santiago) geen ticket reserveren, daar ga je gewoon naar de terminal en meld je je bij Viazul.

Een dag van te voren, soms zelfs enkele uren van te voren -telefonisch- reserveren volstaat. Uiterlijk een uur voor vertrek moet je je melden bij de Viazul-desk.

Is niet meer zo Cubaplaza …
Ze willen tegenwoordig dat je de tickets een dag vantevoren komt ophalen …

dat is dan toch pas sinds enkele maanden C.J. ??
Goed om te weten anders staan we binnenkort voor Jan-met-de-korte-achternaam bij de Viazulterminal.

Ja is nieuw … hoorde ik vorige week ik Havana

Heeft er soms al iemand langs de site van Viazul reservaties gedaan. Ik heb het geprobeerd maar ben er niet in gelukt. In hun algemene voorwaarden staat dat betalingen v an de Caixa Catalunya niet aanvaard worden. Maar wanneer je langs de site van Viazul wil boeken en betalen opent er alleen een venster van Caixa Catalunya.
Iemand een oplossing?

Dank jewel
Chris

ik zit met de zelfde vraag ?wij gaan feb.2010 naar Cuba en we landen in Varadero en moeten nog de zefde dag naar Habana ,volgens de aankomst tyd van onze vlucht en de vertrektyd van de viazul hebben we nog 2 uur speling om de bus te halen ,kan ik hier in belgie al reserveren voor een plaats??? of doe ik dat best terplaatse??

Volgens de eigenaars van de casa particular waar wij verblijven in Havana is het aan te raden om lange tijd op voorhand al je plaatsen te reserveren.
Mijn vraag is alleen hoe kan ik betalen langs internet. Heb ook al een mail met deze vraag naar Viazul gezonden, meer dan 1 week geleden. Deze antwoorden gewoon niet.

Wij willen ook in deze Viazul bussen langs casas particulares reizen en gaan ervan uit
dat wij onze meegebrachte fietsen onderin de bus kunnen meenemen.
Heeft iemand hier ervaring mee?