Als het goed is, komt er vanavond om 18:00 uur een reportage omtrent de situatie in Bangkok op radio 3FM.
Als beheerder van het Thailand-forum op Wereldwijzer heb ik hierover zojuist een kort vraaggesprek gehad met NOS Headlines.
Rare vraag, maar word het ook herhaald? Om 18 uur en met 2 kids niet zo handig luisteren;) Dan kan je net zo goed swahilies gaan praten, versta t zoiezo nietlol2
Of kan niet iemand (waar het extreem stil in huis is, haha) het even opnemen? Met voice recorder of camera? En dan ergens online zetten? Zit al te denken of ik mijn camera niet tussen de koptelefoon kan klemmenlol2
Ik ga echt m’n best doen! Radio 3, zal de frequentie boven even opzoeken. Desnoods probeer ik het daar even op te nemen met mijn camera. Dus zonder beeld, maar met geluid;) Boven wel een radio bedacht ik me, en geen kinderenlol2
Heb even getest, als het idd om 18 uur komt dan zal ik t opnemen! Zorg gewoon dat ik om 17.55 t ding klaar heb liggen. Vanavond als de kinderen op bed liggen zal ik t dan op youtube zetten en plaats t hier op het forum!
problemen om binnen te geraken 3fm!! kan hem wel via webcam zien,maar valt om de 5sec stil,dus als ik op de website van 3fm het nieuws life kan horen,dan ben ik al een heel eind opweg!
Helaaaaaas…ik heb NIKS gehoord…
Probeerde bij m’n vriendin in de spa de 3FM-frequentie te vinden, maar niet tijdig gelukt.
Maar zo’n 1,5 minuut aan het woord ? Ach, beter dan niets… Ben benieuwd…
Precies weet ik het ook niet, ik gok zo’n 1,5 minuut. Maar ben slecht in gokken;) Heb half/half geluisterd. Wou eigenlijk alleen maar weten of het er goed en duidelijk en of het er uberhaubt op stond. Ga er zo voor zitten, luister dan goed het staat inmiddels op de pc.