Remco

**Reizen, vakantie of emigratie?**Reizen, vakantie en misschien ooit emigratie
**- Hoe heet je en waar woon je?**Remco woon in het noorden van het land
**- Verliefd, verloofd, verloren?**Soms verliefd :wink:
**- Welke landen heb je al bezocht?Engeland 2 x, Turkije 2 x, Bulgarije, Roemenie, Frankrijk, Spanje, Belgie, Luxemburg, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk, Hongarije, Duitsland, Tsjechie, Slowakije.
-
Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?**Tibet, india, amerika
**- Naar welk land wil je nooit meer?**geen afkeer maar zou niet zo snel naar hele toeristische plaatsen gaan.

• **Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?**Duiken
  • **Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?**samen met een meisje op de boot naar Newcastle met golven van 10 meter hoog op de Noord-zee
    **- Mijn favoriete land is…**geen voorkeur
  • Mijn favoriete stad is…
    Veliko Turnovo
    **- Wat zijn je hobby’s?**Sporten, reizen, dingen ontdekken, nieuwe dingen uitproberen, nieuwe vrienden maken.
    - Wat wil je verder nog kwijt?
    Ik ben net terug uit Turkije en ben dit keer alleen gegaan, heb wel wat mensen ontmoet en contacten gelegt maar soms voelde ik mij ook wat eenzaam. Zou graag een leuke reisgenoot ontmoeten waarmee ik leuke dingen kan ondernemen.
    Ben zelf hetero maar kwa reisgenoot heb ik geen voorkeur. Wat ik wel irritant vind is als iemand heel hard snurkt.

Hallo Remco, welkom op Wereldwijzer!

Ben je al op het Reisgenoten Forum geweest? Daar kun je een oproep doen om een reisgenoot te vinden. Verder kun je nog een kijkje nemen op het Tibet Forum, India Forum en het Amerika Forum. Daar kun je je alvast voorbereiden op je volgende reis. Veel plezier op de site en met je reizen.

Groetjes,

Leontien
Medewerker Wereldwijzer Reisforums