Even voorstellen: Remko

Hé allemaal!

Allereerst wil ik iedereen op dit forum natuurlijk een sprankelend en reislustig 2014 toewensen!
Daarnaast heb ik mij vandaag opnieuw op het forum ingeschreven, nadat ik begin 2012 ook nog kort aanwezig ben geweest.
Ik ben al zo’n 4 jaar langzaam aan de wereld aan het verkennen en wil via dit forum meer over mijn eigen ervaring uitwisselen met andere reizigers, nieuwe potentiële reisgenoten vinden en vooral nieuwe dingen te weten komen over van alles.

Op dit moment ben ik student aan de TU Delft waar ik eind 2014 hoop af te studeren. En in de tussentijd droom ik over nieuwe ervaringen en het ontdekken van de aardbol.
Ik ben ooit begonnen met ‘reizen’ in 2010 toen ik met een goede vriend een maand in Thailand heb vertoefd. Daarna kunnen we concluderen dat ik ben aangestoken. Vervolgens het westen van Amerika bezocht. In 2012 heb ik twee maanden in Peru, Bolivia en Brazilië gezeten, wat echt een onvergetelijke ervaring was. Afgelopen jaar ben ik naar Java en Bali geweest in Indonesië en in oktober heb ik twee weken op de meest noordelijke plaats gezeten; Longyearbyen op Spitsbergen, ruim 1100 kilometer van de Noordpool.
Dit jaar hoop ik in ieder geval Marokko te bezoeken, maar dat zal de tijd wel uitwijzen!

Hopelijk weten jullie nu een beetje wie ik ben. Mocht je vragen hebben over mijn ervaringen of zit je ergens anders mee, twijfel niet om mij een berichtje te sturen!

Groetjes,

Remko uit Zoetermeer

Hoi Remco,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren je reiservaringen over Thailand,ben je ook in het noorden geweest?
Indien je nog tips moest hebben over de overige landen,dan kan je die altijd posten op de verschillende landen forums.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Remco !
groet,georgessiam.

Hey Georgessiam,

Dankjewel voor jouw berichtje. Mijn ervaringen over Thailand waren louter positief, alhoewel het natuurlijk wel mijn eerste echte reiservaring is geweest heb ik er altijd met een heerlijk gevoel op terug gekeken. Ik ben ook in het noorden geweest, Chaing Mai inclusief de populaire trektocht in de ‘jungle’, daarnaast ook nog bij de Witte Tempel geweest en op het drielandenpunt. Jammer genoeg hadden we geen tijd over om naar Doi Su Tep te gaan (die nog steeds op mijn lijstje staat) en naar Mae Hon Son. Maar dat mag de tijd uitwijzen.
Ben jij ook vaak in Thailand geweest? Aan jouw naam te zien in ieder geval wel :wink:

Groetjes,
Remko

Nou ik kom al van 1980 naar Thailand,heb al ondertussen zo’n 67 keer geweest.
Ben nog in december geweest voor 21 dagen.
Tja… de Doi Suthep,ik ben daar vroeger getrouwd geweest door een plaatselijke monnik.
Thailand heeft voor mij geen geheimen meer,na al die jaren.
groet,georgessiam.