Hé allemaal!
Allereerst wil ik iedereen op dit forum natuurlijk een sprankelend en reislustig 2014 toewensen!
Daarnaast heb ik mij vandaag opnieuw op het forum ingeschreven, nadat ik begin 2012 ook nog kort aanwezig ben geweest.
Ik ben al zo’n 4 jaar langzaam aan de wereld aan het verkennen en wil via dit forum meer over mijn eigen ervaring uitwisselen met andere reizigers, nieuwe potentiële reisgenoten vinden en vooral nieuwe dingen te weten komen over van alles.
Op dit moment ben ik student aan de TU Delft waar ik eind 2014 hoop af te studeren. En in de tussentijd droom ik over nieuwe ervaringen en het ontdekken van de aardbol.
Ik ben ooit begonnen met ‘reizen’ in 2010 toen ik met een goede vriend een maand in Thailand heb vertoefd. Daarna kunnen we concluderen dat ik ben aangestoken. Vervolgens het westen van Amerika bezocht. In 2012 heb ik twee maanden in Peru, Bolivia en Brazilië gezeten, wat echt een onvergetelijke ervaring was. Afgelopen jaar ben ik naar Java en Bali geweest in Indonesië en in oktober heb ik twee weken op de meest noordelijke plaats gezeten; Longyearbyen op Spitsbergen, ruim 1100 kilometer van de Noordpool.
Dit jaar hoop ik in ieder geval Marokko te bezoeken, maar dat zal de tijd wel uitwijzen!
Hopelijk weten jullie nu een beetje wie ik ben. Mocht je vragen hebben over mijn ervaringen of zit je ergens anders mee, twijfel niet om mij een berichtje te sturen!
Groetjes,
Remko uit Zoetermeer