Reizen

We hebben al veel gereisd en doen het nog. Ook hebben we zelf een vakantiehuis in tsjechie ,wat we ook verhuren.
Voor meer informatie kan je me een pb berichtje sturen!

Hoi Ank,welkom op wereldwijzer!
Voor inlichtingen wat betreft het verhuren,kunnen de mensen best contact met je opnemen via een pb berichtje!
Met vriendelijke groet,
georgessiam.

1 like

Bedank, Georgessiam.
Nu ben ik maar een simpele ziel en weet niet wat pb betekent,vast bedankt voor de uitleg

Hoi Ank,
Een pb daar bedoel ik mee een prive berichtje!
De leden kunnen elkaar een prive bericht toesturen,hoe gaat dit te werk !
Je klikt op de naam van de persoon,bevoorbeeld Georgessiam (blauwe tekst linkje)
Dan kom je automatisch in mijn account,links boven zie je het één en ander staan: 1/ prive bericht sturen 2/ op je negeerlijst zetten 3/laatste berichten 4/laatste gestarte onderwerpen 5/artikelen 6/weblog berichten.
Je klikt om een berichtje te sturen op prive bericht sturen je typt je tekst alsook niet vergeten een hoofdtitel daarboven te plaatsen en nadien klik je op bericht sturen.(sta rechtsonder naast de Bericht pictogrammen).
Indien je vind nou met georgessiam wil ik helemaal niets te maken hebben dan kan je me op de negeerlijst plaatsen zie 2.
Normaal kan ik jou geen berichten meer versturen, nadien.
Maar vermits ik Forum Adminstrator ben hier op wereldwijzer,kan ik altijd in je bestand.(het was maar bedoeld als voorbeeld)
Andere gewone leden hier op wereldwijzer die je op je negeerlijst plaatst, kunnen helemaal geen berichtjes sturen naar jou,om de reden dat ze geen rechten hebben.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is Ank?
Indien je nog met vragen zit over de werking van wereldwijzer,dan kan je me altijd een prive berichtje sturen die ik met de glimlach beantwoord.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin: