Wat wordt onder een karakter verstaan ?
geen woord , geen leter, ook geen regel.Wat dan wel ?
Wat is een pm bericht ?
Wat is een ww bericht ?
uploaden werkt niet hoe ik het gewend ben, hoe werkt dit hier
Hoe vindt ik mensen van wie ik de wereldwijzer naam heb,maar waar kan ik ze direct een berichtje sturen.
Zou blij zijn met de antw.
loveandlight
Welkom op het forum! Allereerst maar even je vragen beantwoorden:
- Karakters: Aantal letters
- PM: Private Message (privébericht dus)
- WW mail: WereldWijzer mail (dat is een privébericht hier op het forum)
- Uploaden: Wat wil je precies uploaden? Foto’s kun je uploaden wanneer je een bericht typt, zoals je hier hebt gedaan. Bovenaan zie je een balkje waarin je verschillende opties ziet staan, zoals: “lettertype”, “grootte” e.d. Ook staat er een wereldbolletje, hiermee voeg je een link in. Met het plaatje waar je een boompje op ziet staan, voeg je een foto in. De foto kan via een link worden geüpload of vanuit je bestanden. Het icoontje daarnaast is om een video van bijvoorbeeld YouTube in te voegen.
- Mensen zoeken: Rechtsboven staat “Geavanceerd zoeken”, dit klik je aan en hier kun je sleutelwoorden intypen of de specifieke gebruikersnaam van diegene die je zoekt. Wanneer je op hun gebruikersnaam klikt, ga je naar het profiel van de gebruiker en daar zie je een rijtje staan met o.a. “vriend toevoegen” en “privé-bericht sturen”.
Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord. Ik zag in je profiel een oproep voor een reisgeno(o)t(e) staan, hier hebben we een subforum voor, namelijk het Reisgenoten Forum. Ik zie dat je graag naar St. Petersburg wilt, hier ben ik zelf ook geweest, dus je kunt me altijd vragen om tips.
Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Verder wens ik je veel plezier op het forum.
1 like