Reizen op maat in Tanzania

Hallo,

Ik ben Selma. Drie jaar geleden werd ik tijdens een stage in Tanzania verliefd! Inmiddels woon ik samen met mijn man en dochter in Moshi, een dorpje aan de voet van de Kilimanjaro.

Samen met mijn man run ik Makasa, een kleine en onafhankelijke tour operator in Moshi, Tanzania. Wij organiseren reizen op maat voor groepen van één tot circa twintig personen. Duo’s, gezinnen, vriendengroepen en kleine reisgezelschappen behoren tot onze klanten.
Wie Tanzania hoort, denkt in de eerste plaats aan safari’s. En terecht. Nationale parken als de Serengeti en de NgoroNgoro krater behoren tot het allermooiste wat de wereld aan wild life te bieden heeft. Maar daarnaast organiseren wij ook ondermeer avontuurlijke tochten naar de Kilimanjaro, de hoogste berg van Afrika en droomreizen naar de zonovergoten stranden van Zanzibar. Alles is mogelijk. En in iedere denkbare combinatie. De kracht van Makasa ligt in de individuele en persoonlijke aanpak. Samen met u bedenken, plannen en organiseren we uw reis. In overleg kijken we naar zaken als de samenstelling van het gezelschap, de reisduur en het beschikbare budget. Op basis daarvan stellen wij voor u een optimaal programma samen.

Mijn man is geboren en opgegroeid in Tanzania en begon op zijn zeventiende als gids bij het safaribedrijf van zijn ouders. Vervolgens studeerde hij zoölogie aan de universiteit in Texas. Inmiddels werkt hij al weer meer dan tien jaar in de Tanzaniaanse safariwereld. Die schat aan ervaring biedt u de garantie van een perfect georganiseerde reis.
Ik ben van oorsprong verpleegkundige en tijdens mijn stage in een Tanzaniaans ziekenhuis werd ik verliefd! Op mijn man en op het land!
Makasa is onze droom. Met als doel het realiseren van uw droomreis.

Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op onze website: http://www.makasatanzania.com/
http://www.facebook.com/MakasaTanzanianSafaris
Of een mailtje sturen naar: info@makasatanzania.com

Ook als u geen reis wilt boeken, maar gewoon wat extra informatie wilt help ik u graag!

Vriendelijke groet,
Selma

Hallo Selma, welkom op Wereldwijzer!

Wat mooi om vanuit liefde voor je man en voor het land je plek te hebben gevonden. Ik zie dat je al aardig de weeg weet te vinden op de site. Veel plezier met je werk en je gezin in Tanzania.

Groetjes, Leontien

1 like