Hallo,
Ik ben momenteel in India voor een afstudeer-project van mijn studie Plantenteeltwetenschappen (Wageningen Universiteit).
Ik zit nu ik Killikulam op Agricultural Campus & Research Institute Killikulam. Killikulam is een klein plaatsje vlakbij Tirunelveli, hele maal in het zuiden van India in de staat Tamil Nadu.
Ik had samen met een vriend afgesproken dat hij me zou komen opzoeken hier en dat we dan een week of 2-3 zouden gaan rondreizen (in het zuiden of noorden) Dit zou volgende week gaan plaatsvinden. Echter, alles was al zo goed als geregeld, maar nu heeft mijn vriend de hele trip moeten cancellen vanwege familie omstandigheden, dus heb ik geen reisgenoot hier. Ik zit hier nog tot 25 nov (dag van vlucht terug naar NL) en ben redelijk flexibel.
Ga je met een paar vrienden naar India, of wil je naar India en heb je geen reisgenoot, laat het me weten, ik wil graag een week of 2 met jou / jullie mee rondreizen.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat het een fantastisch land is, wat ik er tot nu toe van gezien heb (het zuidelijkste gedeelte) en wil er graag nog meer van zien!
Groeten,
Edwin (24)