Op dit moment zit ik ik Santankulam, Zuid-India voor vrijwilligerswerk voor 6wk. Vanaf 20 april ga ik op doorreis. Eerst Zuid-India: Mudurai, Kerala, Ooty, enz… en vanaf half mei naar het hoge noorden: Hymalaya, Shimla, Agra, Jaipur, enz… eindigend in Delhi (terugvlucht is 20juni)
Zijn er meer mensen rond dit tijdstip ergens in Zuid/Noord India?? Wie weet kunnen we (een gedeelte) samen reizen??
Ik ben op dit moment in Bombay en erg aan het twijfelen waar ik naar toe zal gaan. Je oproep was een tijdje geleden, maar mocht je het leuk vinden om een gedeelte samen te reizen, laat dan iets van je horen. Ik heb een mobiel nr in India 00919920361201 (email; [EMAIL=“eekevandervelden@hotmail.com”]eekevandervelden@hotmail.com)
Hoi Frieda,
Mijn vriend en ik gaan vanaf september tot en met november 2008 naar Zuid India. Mijn vraag is wat voor vrijwilligerswerk je hebt gedaan en bij welke organisatie en hoeveel kosten je kwijt was? Ik ben heeel benieuwd! Wij willen namelijk 8 weken vrijwilligerswerk doen en hierna reizen tot en met november. Alvast bedankt! Groetjes, Ineke