reizen in nieuw zeeland

kent iemand de firma van verhuur campers met de naam "bay of islands in nieuw zeeland

Maar wat voor antwoord wil je op je vraag?

Hahaa die is leuk sabbie81!

ik wil weten of dit een goede firma is heb de website gezien en lijkt mij heel leuk maar niemand in nederland kent deze firma niet dus misschien heeft iemand ervaring hiermee

Ik ken ze ook niet aangezien ik niet graag campeer. Hier staan 66 reviews waarvan 97% positief. Dit zou voor mij een reden zijn om positief te gaan denken over het bedrijf: https://www.rankers.co.nz/experiences/5363-Bay_of_Islands_Campervans

Probeer te betalen met creditcard en je bent 180 dagen verzekerd.

In onze vakanties boeken wij ook wel eens trips etc bij organisaties die wij niet kennen via internet op afstand. Als je niets of heel weinig vind over een bedrijf, zijn er in ieder geval geen klachten (wanneer ze wat langer bestaan).

Zo hebben wij een Galapagos-boottrip geboekt bij een organisatie waar ook weinig over te vinden was en een boot trip over de Mekong. Betaald met creditcard en alles was gewoon goed geregeld. In mijn optiek maakt dit een reis weer iets spannend en meer speciaal. Maar dat is mijn mening. Het uitzoeken of iets betrouwbaar is is voor mij een onderdeel van het voorbereiden van een vakantie of te wel een hobby…

Veel plezier met voorbereiden en in dit mooie land!

hoi,

heel hartelijk bedankt voor de informatie hier heb ik wel wat aan.

gr Dick