Reisvlog: Stage in Nieuw-Zeeland

Hoi hoi iedereen,

Ik ben Carmen Gruson, ik ben 19 jaar oud en ben de uitdaging aangegaan om stage te gaan lopen in het buitenland. Ik heb van jongs af aan altijd al gezegd dat ik ‘nooit van mijn leven in Nederland zou blijven en 100% zeker in het buitenland zou gaan wonen’ ook heb ik altijd gezegd dat ik niet in Europa wilde blijven, maar de hele wereld wilde verkennen. ‘Het liefst zo ver mogelijk weg’ was mijn standaard zin! Nu zit ik hier… In Auckland, Nieuw Zeeland. Ik leef mijn droom en ben heel dankbaar dat ik de kans heb om hier een half jaar door te brengen.

Omdat ik graag mijn familie en vrienden op de hoogte wilde houden van mijn leven en avonturen aan de andere kant van de wereld, heb ik besloten om dat (zoals velen van jullie) via een blog te doen. Op een avond bedacht ik ineens: ‘Een blog is ook maar zo standaard, wat zouden mensen leuk vinden om te lezen/zien?’ en toen dacht ik ineens: VIDEO’s!! Op die avond heb ik besloten om mijn blogs niet in een geschreven vorm te publiceren, maar in een video vorm.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om naar te kijken,

xx Carmen!

2 likes

Leuk dat je ook meedoet! >>>

Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Leuke video’s!

Wat leuk om al die filmpjes te hebben als je weer terug bent!
Veel plezier Carmen :slight_smile:

Abraço,
Sofia

Mooie visdeao s

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld: