Wij zijn van 7 tot 24 december naar mexico geweest en hebben eerst 2 nachten in een hotel in cancun door gebracht en toen 7 dagen rondreis wonders of mexico en daarna 8 nachten in playa del carmen hotel sandos caracol beach resort en Spa het was super wil je mijn reisverslag lezen en foto`s zien kijk dan op www.webklik.nl/vakantiekriebels
gr.Fransje :dag:
Hallo Fransje,
Leuk om te zien hoe Nederlanders mijn
Mexico ervaren als vakantieland!!!
Zonnige groet,
Karen
Wat ontzettend leuk, dat verslag en de foto’s! Wij gaan volgende maand en dit is echt een leuke voorbereiding…dank je, ook voor de tips.
Groeten van cornelia.
Wat ontzettend leuk, dat verslag en de foto’s! Wij gaan volgende maand en dit is echt een leuke voorbereiding…dank je, ook voor de tips.
Groeten van cornelia.
Bedankt voor je reactie ik vind het altijd leuk om te horen wat mesne ervan vonden.
Wij hebben alweer een voorboeking gedaan voor december dan doen we gee rondresi maar gaan we 16 dagen naar Sandos Playacar (dit is een zusterhotel van Sandos Caracol)en we doen dan vanuit hte hotle nog een aantal dingen die we afgelopen jaar niet gedaan hebben tijdens de strandverlenging.
Heel veel plezier in mexico
gr.Fransje :dag:
Ik zal het je laten horen! Wij gaan iets doen wat we nog nooit gedaan hebben: all inclusive en ook nog naar een toeristische plek, nl. playacar, net als jij…en jaaah ,ook nog met neckermann, oef. We wilden goedkoop en toch goed. Heb op ‘tripadvisor’ gekeken en gekozen voor Iberostar Tucan. Ik hoor alarmerende berichten over het strand…maar verder moet het daar behalve grootschalig ook erg sfeervol zijn met mooie natuur- ik denk hierbij aan je foto’s van vlinders en vogels!
Je hoort dus nog van me, voor tips sta ik open hoor…
Dag! Elly.