Mijn naam is Lieselotte en ben nu ongeveer twee weken geleden afgestudeerd aan mn HBO opleiding. Ik wil al jaren meer van de wereld zien en wil nu dus op reis. Ik wilde eerst allemaal groepsreizen achter elkaar plannen, maar ik wil denk toch op reis zonder organisatie. Ik heb alleen weinig ervaring dus ik ben benieuwd of iemand tips heeft of dat er eventueel iemand is die ook nog een reismaatje zoekt? ![]()
Hoi Lieselotte,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om op reis te gaan,weet je al waar je naartoe trekt?
In iedergeval als je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Lieselotte !
groet,georgessiam.
Hallo Lieselot,
Wij gaan 11 juli t/m 2 augustus naar Noorwegen. Ik weet het is kort dag, maar niet geschoten is altijd misgeschoten.
Maar wij waren in eerste instantie al met vieren alleen heeft een dame helaas moeten afzeggen. Dus wij zijn op zoek na
een nieuw reismaatje. Wij zijn 2 jonge heren van 28 en 30 en een jonge dame van 26. Mocht je meer willen weten laat het ons even weten, ook als je het niet red om niet mee te gaan hadden we graag iets gehoord van je.
Groetjes ons
Heee!
Bedankt voor de reactie!
Ik moet het aanbod helaas afwijzen want ik zit deze zomer nog aan mijn werk vast en Noorwegen staat niet boven aan mijn lijstje. Ik wil liever eerst richting Azie.
Maar succes nog en heel veel plezier alvast!
Groetjes!
Ok bedankt voor je reactie.
succes en veel plezier in Azie