Reisplanning Zuid Amerika

Hola!

In begin Februari 2008 ga ik stagelopen in Peru (Huaraz) voor 6 maanden. Nu ben ik van plan om de tweede week van januari naar Buenos Aires te vliegen en van daaruit via Bolivia naar Peru te reizen. Eind juli ben ik klaar met mijn stage en mijn plan is dan om via Chili terug te reizen naar Buenos Aires in ongeveer 3 weken. Is dit te doen? Kan iemand mij advies geven? Alvast heel erg bedankt!

Groetjes, Malou

In 2 weken van Buenos Aires naar Peru reizen is een beetje kort als je ook nog wat wil zien. Maar als je het zo wil doen, kan ik je aanraden vanuit Buenos Aires direct naar bijvoorbeeld Tucumán te gaan (bus, trein of vliegtuig). Dan langzaam aan naar boven via Cafayate en Salta (Groepsreizen en individuele rondreizen Argentinie, Chili en Peru.).

Terug via Chili zou je kunnen kiezen om door Chili af te zakken tot Torres del Paine en dan over te steken naar El Calafate, eventueel nog verder zuidelijk tot Vuurland of juist noordwaarts richting Bariloche en dan weer naar Buenos Aires.

Maar nogmaals, het is wel een krappe planning.

Hola,

als ik vragen mag…wat ga je precies doen in Huaraz? Echt geweldig mooi gebied daar waar je je echt niet zal vervelen. Ontzettend veel te doen!

Ik zou zeker een aantal tochten ondernemen als ik jou was… Mocht je tips willen hebben hoor ik dat wel!