Altijd al de droom gehad, iets te willen betekenen voor kinderen in de derde wereld, in combi met wat cultuur en safari tripjes te doen. Doe het nu!
Samen met mij (vrouw 53 jaar) Sportief, actief, positief en humorvol. Alle voorkomende werkzaamheden aan te pakken in een weeshuis in Kenia, met voldoende tijd en ruimte voor jezelf. Terug to the basic, sober, maar dankbaar, goed voor lijf en geest. Elkaar respecteren en de ruimte geven, maar ook elkaars aanspreekpunt en maatje. Wie durft dit avontuur met mij aan?
Met vriendelijke groet, Anna
Vertrek (tussen eind september 20015 en eind oktober 2015). in overleg met elkaar.
Ik ben helemaal naar hetzelfde op zoek! Een reismaatje gecombineerd met vrijwilligerswerk,…Ik ben even aan het rond kijken wat de opties zijn enkel ben ik wel beperkt in de periode die ik vrij ben,…Ik kan vanaf 6 september mij een 3-tal weken vrij maken,…
Groetjes!
Had je al een weeshuis op t oog? Wellicht is Kebene iets voor jou? Een Belgisch/Nederlands project aan de zuidkust van Kenia. Zelf in 2011 vrijwilligerswerk gedaan.
Verliefd geworden op het land en uiteindelijk hier ook getrouwd en wonende .