eeeey reizigers,
ik ben paul en woon in rotterdam en ik ga in mei naar india voor 2 maanden. Ik zou het gezellig vinden om daar te reizen met iemand aangezien mij het alleen minder leuk lijkt tenzij de persoon waarmee ik reis heel vervelend is:p. Ik ben eigelijk opzoek naar een spontaan persoon die zeker wel van een avontuurtje houd. Ik wil door noord-india reizen en dan door gaan naar de Goa stranden en mombai ook nog.
met virnedelijke groet,
paul
Hey Paul,
Ik ben in mei in India. Half mei op precies te zijn. Reis ook alleen, en een reismaatje zou ik leuk vinden. Conctrete India plannen heb ik nog niet gemaakt, ben in voor alles. Misschien leuk ideeen uit te wisselen. Let me know.
eeey tessa,
ooh oke dat is mooi. Ik heb zelf ook nog niet precieze plannetjes voor in india maar ik had in gedachten om vanaf delhi naar rajasthan te gaan en vanaf daar door te gaan naar mombai en de goa stranden waar de stranden heel mooi blijken te zijn. ook zijn daar veel leuke feesten hoorde ik. en dan vanuit daar naar varanasi te gaan. Varanasi is de heiligste plek van India namelijk dus dat lijkt me wel leuk om te zien. Maja ik sta altijd open voor andere plannen natuurlijk. Hoelang wil jij in India blijven eigenlijk? het lijkt me in ieder geval leuk om met jou te gaan.
Oja en voor de rest ben ik 19, heb ik 3 broers en heb ik me havo afgerond en ga ik na me reis door zuid-oost azie studeren. als je me beter wilt leren kennen wat ik ook bij jou wil trouwens kan je alles vragen wat je wilt.
groetjes,
paul
Klinkt goed. Heb net foto’s zitten bekijken van de stranden bij goa prachtig. Ik ben 1 mei in India tot 14 mei reis ik met een vriendinnetje samen. We willen de taj mahal uiteraard zien, dan naar goa. Vanaf daar geen plannen. Zij gaat weer naar Nederland ( ze kom mij opzoeken voor 2 weekjes) en dan reis ik verder. Ik weet niet hoe lang ik in India wil blijven. Wil ook graag Nepal en China zien ( Chinese muur) en Laos en Cambodja. Dan heb ik 3 wereldwonderen gezien haha. Doel is ze alle 7 te bewonderen. Maar goed tot 1 juli ben ik in Azië, daarna vlieg ik door naar Australië.
Ik ben trouwens 20. Woon in nieuwerkerk vlak bij Rotterdam. Wil na mijn reis van ongeveer een jaar wel verder studeren, geen idee wat.
Lijkt me leuk een stuk samen te reizen. Wil je alleen in India blijven of misschien ook nog een ander land zien ?
eeeey tessa,
ke ja dat klinkt wel mooi allemaal.
mijn hele reis bestaat uit thailand, laos, cambodja, vietnam, daarna door naar Bali(op volgorde). en dan vanuit bali door naar India voor 2 maanden. echt super veel zin in:zon02:. wat had jij in gedachten om samen te doen?
groetjes, paul