Reismaatje Indonesië? (vanaf half September!)

Hoi allemaal!!

Ik, Myrthe (21) vertrek half september naar Indonesië, voor ongeveer 6 weken. Daarna vlieg ik naar Vietnam om daar nog 5 weken met mijn vriend (die vliegt dan vanuit Nederland daarheen) daar verder te reizen.
Mijn plannen rondom Indonesië staan nog helemaal niet vast, ik ben nog bezig om uit te zoeken wat ik allemaal wil zien… Het is allemaal zo mooi!! Ik zou het wel heel erg leuk vinden om periodes samen met iemand te reizen! Lijkt me leuk om elkaar een beetje te leren kennen, mooie avonturen en gezelligheid te delen en te genieten van het mooie Indonesie! Samen dingen bezoeken die je alletwee wilt zien, en gewoon zien waar de wegen weer scheiden! :slight_smile:
Mijn (hele voorzichtige) plannen zijn nu dat ik Java-Bali-Lombok en Flores graag wil zien, maar niet te gehaast! Ik zie liever op mijn gemakje iets minder, dan heel snel heel veel…
Als je dus ook zin hebt in wat gezelschap en gezelligheid tijdens een deel van je reis in Indonesie, let me know! Misschien kunnen we elkaar ergens treffen :slight_smile:

Groetjes!
Myrthe