Reismaatje gezocht, wintersport 2010 Whistler Canada

Hoi Allemaal,

Ik, deze spontane, gezellige, sportieve, avontuurlijke en gekke meid zoekt een reismaatje om komend wintersportseizoen 2009/2010 naar Canada. Skien/Snowboarden lijkt mij echt het ultieme moment als het op wintersport gaat.

Vanaf kleins af aan (3 jaar) sta ik al op skies en sinds mijn 16de ook op een snowboard. Een jaar zonder wintersport, is voor mij een jaar zonder echt geleefd te hebben en ga dan ook liever een weekje de sneeuw in, dan ik de zon op zoek.

Ondanks dat ik genoeg vrienden heb die skien en/of snowboarden, kan ik helaas niemand zo ver krijgen om met mij mee te gaan. Geen geld, studie of vinden hun enthousiastme voor Wintersport net niet voldoende om mee te gaan naar Canada.

Iets over mijzelf: 23 jaar, single, werk full time in het tijdelijk vastgoed.
Interesses liggen bij; reizen, cultuur, avontuur, hardlopen, wintersport, mijn vrienden, uitgaan, etentjes.
Niet verbonden aan schoolvakantie’s en ga het liefst daarbuiten. Daarnaast beschik ik over een rijbewijs mocht die nodig zijn.

Absoluut leuk om andere te leren kennen die hetzelfde plan hebben en tegen dit probleem aanlopen! Wie weet waar we volgend jaar staan.

Liefs Bodil
bodil1986@hotmail.com