Hee, hoe is het met je?
Ik zou heel graag naar Australië op reis willen.
Dit staat op de planning rond eind 2017 of begin 2018, data is nog niet vast omdat het afhangt van wat de precieze plannen worden en hoe we daar samen over uit moeten komen. Een reis rond de ±3 maanden of zelfs 4 tot 5 maanden van Cairns-Sydney-Melbourne-Adelaide(-Perth) of natuurlijk andersom. Of ik een auto wil huren of via een soort van georganiseerde reis wil, met de bus, weet ik nog niet. Werken of niet? Hangt ervan af hoeveel geld ik al heb of hoelang ik blijf. De rest, moeten jij en ik verder plannen.
Ohja, mezelf voorstellen is misschien wel zo handig.
Ik ben Damian den Bleker en woon in Ter Aar (Alphen a/d Rijn) Zuid-Holland.
Mijn hobby’s zijn fitness, duiken (advanced) en volleybal.
Andere mensen zouden mij beschrijven als: ambitieus, doorzetter, avontuurlijk, spontaan, iemand die weet wat hij wilt, sociaal, sportief, eigenwijs voor de rest denk ik dat je me in het echt moet leren kennen.
Ik zit nu in 6 vwo en werk in de vakanties als verkoper van meubels.
Na het halen van mijn examen wil ik een half tot 9 maanden werken. Daarna, dan gaat het gebeuren.
Lijkt je mijn ideeën nou iets, laat dan even wat van je horen en dan wie weet klikt het en zitten wij strak in Australië. Wil je nog wat meer weten vraag het dan ook, de kans is best groot dat ik tegen de tijd dat je dit leest al mijn plannen meer doelgericht klaar heb.