Reismaatje gezocht: Nieuw-Zeeland vanaf Auckland 2 jan. 2012 (4-5 wk)tot Christchurch

Hallo,

Ik ben Marita en ben 26 jaar.
Ik ben momenteel aan het backpacken in Australie en vlieg 2 jan. 2012 naar Auckland. Hier wil ik in ca. 4-5 weken met mijn gekochte buspas (Magic) door Nieuw-Zeeland gaan reizen. Voor deze reis ben ik opzoek naar een reismaatje.
Ik heb naast mijn buspas nog geen plannen en ben alleen aan mijn vlucht van 14 feb. vanaf Christchurch terug naar Australie verbonden. Verder zou ik tijdens mijn reis nog willen werken op een boerderij tegen kost en inwoning (WOOFFEN).
Iedereen is welkom om te reageren.

Groetjes, Marita

Hey Marita! Welkom in NZ! Ik zag net je berichtje, reis zelf ook met Magic en heb al gebruik gemaakt van de gratis uitbreiding naar Paihia, Bay of Islands, waar ik nu ben. Ben hier nog ongeveer twee weken en ga daarna weer in beweging komen dus misschien kunnen we een stuk samen reizen of kom ik je tegen in Paihia. (Eerste Magic stop) Als je wilt werken voor verblijf, zou je dat ook bij de hostels kunnen vragen, daar is momenteel veel mogelijk. Succes en veel plezier!