Reismaatje gezocht Azië maart-juni

Hii Everybody,

Mijn naam is Elody en ik ben 20 jaar oud.
Ik zou graag vanaf maart willen rondreizen door Azië.
Ik wil graag beginnen met vrijwilligerswerk in Nepal.
Daarna wil ik vanaf ong. 18 april rondreizen door Indonesie en Maleisie. Naast deze 2 landen spreekt mij Vietnam en Sri Lanka ook erg aan.

In de reis zie ik vooral voor me om niet alleen alle toeristische plekjes te zien maar ook minder toeristische plekken. Ik hou van actieve activiteiten maar kan ook wel een dagje op een parelwit strand liggen.

Heb jij ook z’n soort reis in gedachten, en wil je dit ook graag samen met iemand doen? (of een gedeelte van de reis). Of wil je meer weten over hoe ik mijn reis voor me zie, mail mij dan op het mailadres (elodybijen@hotmail.com). (reactie op deze advertentie mag ook :slight_smile: )
Mocht er een klik zijn of gewoon uitwisselen van ideeën kunnen we misschien ergens een drankje doen.

Het lijkt me erg leuk een mailtje te ontvangen van jou!

Groetjes, Elody

Hoi Elody,

Heb je al plannen voor je vrijwilligerswerk in Nepal? Ik ga zelf 13 maart naar kathmandu voor 6 weken om vrijwilligerswerk te doen via activity international. Ik zou het heel leuk vinden om van de voren al wat contact te hebben met mensen die daar dan ook zitten of eventueel zelfs via dezelfde organisatie gaan :slight_smile:

Na die 6 weken ben ik van plan 2 weken door Nepal te reizen, dat komt helaas niet overeen met jouw plannen :wink:

Hoor graag van je!

Groetjes,

Ilona