Reismaatje gezocht Australie/Nieuw-Zeeland

Heej mensen!!

Ik doe een oproep omdat ik zelf graag dit jaar wil gaan reizen. De plekken Australie / Nieuw-Zeeland lijken mij super tof om meer van te zien.
Ik ben 18 jaar oud en heb net eindexamen HAVO gedaan, waarna ik studeren nog niet zo zie zitten.
Ik ben ondernemend en zoek een gezellige jongen/meid die dit avontuur met mij aandurft. Aangezien mijn vrienden/vriendinnen op school zitten en voor een reis geen tijd hebben, zoek ik een toffe reispartner.

Heb jij intresse? Laat dan wat van je horen!:wink:
M.V.G Romina
[EMAIL=“missromyjong@hotmail.com”]missromyjong@hotmail.com

Hey!

Hoe lang wil je reizen en wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Ik wil de tweede week van januari met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel Rechten aan de universiteit.

Greetz,
Wouter v. Kuijk

hey,

Ik ben van pla n om in April naar australie te gaan en zoek nog iemand die mee wil. Ik ben ook 18 jaar en heb ook net me HAVO. Ik gaan rondreizen en een beetje werken. Ik ben erg makkelijk en heb nog geen echte plannen waar ik allemaal heen ga. kheb geen rijbewijs en daar baal ik wel een beetje van want met de auto touren is egt chill maarja…

Als je ook van plan bent ongv. die periode te gaan laat dan ff wat van je horen.

gr. Tibor