Reislustige dertigers en bestemming voor juli 2010 gezocht!

Hoi!

Ik ben Petra, 32 jaar en op zoek naar reisgenoten van rond mijn leeftijd. Ik vind het heerlijk om in de zon te liggen, maar niet te lang. Ik kan onwijs genieten van natuur en avontuur; tochten in de jungle maken, cultuur proeven bij de locals of shoppen op locale markten. Als er 's avonds af en toe ruimte is voor een feestje in een gezellige bar, dan ben ik helemaal tevreden! Ik vind het niet erg om een beetje af te zien, maar ik kan op zijn tijd ook genieten van wat comfort. Een goed mix zou top zijn!

Ik kan in juli 2010 3 weken op vakantie vanaf ongeveer 9 juli, het liefst met een of meer meiden van mijn leeftijd die dezelfde reiswensen hebben als ik. Een bestemming heb ik nog niet, jij wel?

Groet,

Petra

Hoi Petra,

Ik ben weliswaar iets ouder dan 32 (namelijk 45) maar voel me super fit. Ikzelf ben op zoek naar een reisgenoot of -genoten die naar Noordoost Turkije en Armenië willen. Vertrek 8 juli. De reis in Noordoost Turkije start 10 juli. Daarna via Georgië naar Armenië, waar deze reis op 20 juli start. Wil je meer info. Kijk dan ook bij meanderreizen. Het is wel een beetje afzien (wandelen), maar qua natuur en cultuur kom je zeker aan je trekken. Ideetje?

Groetjes,
Marian

Hoi Marian!

Bedankt voor je berichtje. De landen die jij noemt hebben niet echt mijn aandacht… Ik wil het toch graag iets verder zoeken.

Toch bedankt en succes met je zoektocht naar een leuke reisgenoot!

Groeten,

Petra

Hoi Petra,

Ben je nog steeds opzoek naar een reisgenoot?

Ik (vrouw 30 jaar) wil graag richting bali vertrekken alleen nog niemand kunnen porren om mee te gaan. Wilde graag een los ticket kopen en dan via een privé rondreis bali te verkennen. Maar kan ook via een groepsreis.

Wat zijn jou plannen?

Groetjes Carmen

Hoi Petra,
Ik las je oproep en je wensen sluiten behoorlijk aan bij mijn idee van vakantie houden.
Actief, maar op zijn tijd ook lekker niets doen. Luxe, maar evengoed ook primitief een potje kunnen koken.
Heb je ondertussen al plannen gemaakt of ben je nog steeds op zoek naar een vakantiemaatje. Mijn leeftijd is 36 en ik kan twee weken op vakantie vanaf 10 juli
groetjes Sabine

Hoi Sabine,

Ik zag je berichtje die je naar Petra had gestuurd. Ook ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot. Heb nu onderhand mijn eisen bijgesteld, wilde heel graag naar Bali en graag cultuur opsnuiven, maar het is toch moeilijk om een reisgenoot te vinden die samen uit en samen thuis wil gaan. Ik ben nog ongeveer de enige uit de vriendengroep die vrijgezel is, maar zou toch heel graag op vakantie willen. Ik zou het leuk vinden om met 1 of meerdere meiden/mensen erop uit te gaan.

Groetjes Carmen

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Ook ik heb mijn plannen bijgesteld. Een verre reis gaat het niet worden, toch lastig voor elkaar te krijgen in een vaste periode en met iemand met dezelfde interesses qua landen. Ik heb ook nog een ander topic lopen met de oproep voor vrijgezelle meiden van in de dertig om als groep mee naar Ibiza te gaan. Gewoon gezellig een feestje bouwen met gegarandeerd lekker weer en leuke bars. Zie de post:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=81696&goto=newpost

Als er gegadigde zijn hoor ik dat graag. Het lijkt mij voor dit jaar in ieder geval een goede optie. Hopelijk zien jullie er ook iets in!

Groeten,

Petra

hi petra,

ik begrijp dat je plan inmiddels veranderd is naar ibiza… maar mocht dat om wat voor rede toch niet door gaan… ik zoek nog iemand om mee naar cuba en/ of costa rica te gaan met dezelfde gedachtegang als jij… dus als je toch nog twijfelt :wink:

ik ben trouwens 33.

groetjes roos