Reisleiders gezocht!

Lieve mensen,

Ik ben een vierdejaars studente Toerisme & Recreatie Management aan de Hogeschool Inholland te Diemen. Ik ben bezig met mijn scriptie en mijn onderwerp is cultuurtoerisme naar Afrika. Ik onderzoek wat de meest gewenste accommodaties en activiteiten zijn tijdens een (rond)reis naar Afrika, met name kleine dorpen. Dit onderzoek voer ik uit voor de stichting It’s Your Turn. Zij houden zich bezig met het ontwikkelen van basisvoorzieningen in Kayar, Senegal, en zij willen graag toeristen trekken. Aangezien er nog geen accommodatiegelegenheid aanwezig is, ga ik voor hen uitzoeken wat de beste opties zijn.
Naast cultuurtoeristen, en andere stichtingen interviewen, wil ik ook graag de bevindingen van reisleiders weten die tijdens zo’n reis de toeristen begeleiden. Ik vroeg mij af of er iemand is die een reisleider kent die reizen naar Afrika aangedaan heeft of nogsteeds doet en die mij zou kunnen helpen een paar vragen te beantwoorden. Het is een interview maar de vragen kunnen ook, als dat gewenst is, via de mail beantwoord worden. Ik ben echt dringend op zoek naar hulp, dus als iemand dit leest en die kent een reisleider, please zou diegene mij willen helpen. Die vragen zullen zo ongeveer een half uurtje in beslag nemen. Een beetje jammer dat het op deze manier moet, maar ik ben echt in hoge nood omdat de reisorganisaties niet echt mee willen werken waardoor mijn scriptie in de moeilijkheden komt!

MvG,

Amanda