Reisgenoten (V, niet rokend) gezocht voor een trektocht in Mongolië in augustus.

Hoi,

Ik ben al eerder in Mongolië geweest met een groepje vrouwen en wij willen graag weer terug. Vandaar deze reis. We zijn nu met 7 vrouwen, waarvan ik met 5 de vorige reis heb gemaakt. We willen graag met 10 mensen op reis gaan. Onze gemiddelde leeftijd is 58 jaar.

De reis ziet er als volgt uit:
We maken een trekking te paard naar het **rendiervolk **in het noorden. Daarna rijden we per jeep naar de bergen voor een trekking te voet. Kenmerken: basic kampeertocht, dus geen luxe, flexibel kunnen zijn. De reisdatum is 30 juli t/m 24 augustus 2010. Kosten ca. € 3000,-, dit is incl. vliegen, gehele uitrusting, maaltijden, gidsen, paarden enz. Zakgeld heb je niet veel nodig.

De bagage wordt met paarden vervoerd. Zelf heb je een flinke dagrugzak nodig. Rijervaring is niet echt nodig, maar je moet niet bang zijn voor paarden. Het terrein waar we door trekken is dicht begroeid, soms drassig of we steken een riviertje over. Daarom kun je er niet goed wandelen. Op goede stukken kunnen we wel wandelen en het paard aan de teugel meenemen.

Op 6 en 7 maart is er een kennismakingsweekend georganiseerd. Probeer voor 14 maart te reageren via [EMAIL=“mongolie1@hotmail.com”]mongolie1@hotmail.com
Dan kan ik het programma en de kaart naar je toe sturen en je vragen beantwoorden. Het toevoegen als bijlage lukte niet.

Groetjes van FotoStek