Ik ben van plan in 2017 een reis te maken naar Japan, waarschijnlijk een groepsreis.
Zijn er hier mensen die ook dit voornemen hebben? Lijkt me leuk om in contact te komen om plannen door te nemen, reisorganisatie te kiezen, (heel lang) voorpret te hebben, of wat dan ook:)
ik zag laatst fotos van een bekende die aan het reizen was in Japan.
en sindsdien wil ik ook naar Japan.
ik wist niet dat het zon tof en mooi land was.
duur maar wel heel tof. had je al een reisduur en periode in gedachten???
Ja, ik ken ook mensen die er geweest zijn en die zijn allemaal super enthousiast! ik heb nog geen echte vaste plannen. Zelf wilde ik in het sakura tijdperk gaan, dus in april 2017. Voor een periode van drie weken denk ik. Ik zit nog erg te twijfelen of ik met een groepsreis mee ga (want erg duur) of misschien toch zelf een reis zou kunnen uitstippelen, maar dan wel met een of meer mensen samen.
ik neig er naar om dit toch gewoon komend voorjaar te doen:zon02:
Ben me nu aan het verdiepen in de verschillende groepsreizen. Lijkt me echt ontzettend gaaf!
mocht ge in 2016/2017 willen gaan en u bent nog op zoek naar mede reizigers…ik hou me aanbevolen als ik zo vrij mag zijn. ik woon dan in Thailand en wil ook vanuit daar een maand ofzo rondreizen in Japan. eigen vervoer huren zodat ge overal kunt komen. ik woon momenteel in het Antwerpse en mocht ge interesse hebben kunnen we eens praten via Facebook? misschien andere gegadigden?
Hi,
Ik zou ook heel graag een reis naar Japan maken in het voorjaar van 2017, bloesems! Heb het al heel lang in gedachten en vind dat het er nu maar eens van moet komen, zo’n gave bestemming! Ik heb de groepsreis van Djoser 15 dagen op het oog, ook nog een festivalreis, met vertrek 8 april.
Er hebben al 9 mensen geboekt waaronder 1 andere alleen-reizende. Leeftijden van alles wat zo te zien. Er staat nu ‘beperkt’ bij nog te boeken personen…
Zou leuk zijn als je ook interesse hebt voor deze reis!
Hartelijke groet, Annemarie
Je moet het gewoon doen! Ik ben al geweest! Ik besloot zomaar om al in april dit jaar te gaan en het was gewoon fantastisch! Ik was mee met de Djoser-reis van 22 dagen. Alles was geweldig! Leuke groep, het was toevallig sakura festival in Tokyo, de reisbegeleiding was super, ook toen er plotseling aardbeving was in Kumamoto en het reisschema veranderd moest worden. Wij zaten er net ver genoeg vandaan, om de aardbeving wel te voelen maar net niet in de gevarenzone te zitten. (Maak je geen zorgen, mensen zijn daar helemaal op ingespeeld.) Japan is een super bijzonder land waar ik zeker naar terug zal gaan! Ik ben gewoon bijna jaloers omdat jij dit nog in het vooruitzicht hebt:)
Hi,
ja!! Ik heb gewoon geboekt!!
Thanks voor je enthousiaste verhaal. Heb al vaker groepsreizen gedaan maar nog niet eerder met Djoser. Wel eerder alleen, naar Israël begin dit jaar en dat was ook geen probleem in een groepsreis.
Krijg net de melding van Djoser dat ik over 200 dagen ga:). Er zijn vast meer mensen ‘jaloers’.
groetjes, Annemarie:chin:
Toevallig ook geinteresseerden die er geen gras over willen laten groeien en dit jaar nog naar Japan willen? Ik ga halverwege november herfstvakantie vieren in Tokai+Hokuriku (westelijke Japanse Alpen). Nagoya, Shirakawago, Kanazawa, Toyama, Toujinbou, laatst genoemde is de Japanse equivalent van de Giant’s Causeway. De tateyama route is tegen die tijd gesloten, maar kansen genoeg om elders Japanse Alpen en herfstverkleuringen te zien evt extra idee Matsumoto en Kamikochi, maar laatstgenoemde alleen met gezelschap dus! Rechtstreekse vlucht +/- 520 € Lufthansa of Finn Air AMS-NGO met overstap in Helsinki of Frankfurt, trein pas voor vijf dagen 120. Vijf overnachtingen in Takayama en twee in Nagoya. Wordt tevens mijn zesde keer Japan.
Oh ja, voorjaar 2017 ga ik zekersteweten nóg een keer, maar dan wordt het Kyushuu. De Sakura kersebloesem zal er in die regionen in maart al zijn.