heeft iemand ook zo veel zin om eind januari-begin februari er 10 dagen even van tussenuit te glippen? Ik speel met de gedachte om richting Marokko te trekken. Al ben ik daar al 2x geweest, er zijn nog heel wat kanten van dit land die ik nog niet gezien heb.
Wat we daar gaan doen, kunnen we samen bespreken. Ik blijf niet zo graag 10 dagen op dezelfde plaats, dus het is wel de bedoeling om rond te trekken. Dit kan met jeepvervoer van een plaatselijke vriend.
Zelf ben ik 18 jaar, net aan het hoger begonnen en de reiskriebels komen weer opzetten Ik ben niet perse op zoek naar ervaren reizigers, dit kan voor sommigen een ideale manier zijn om voor het eerst kennis te maken met Marokko of om de smaak van rondtrekken te pakken te krijgen…
Laat maar iets weten als dit voor jou leuk klinkt!
Hoi Loes!
Ik wil ook graag rond februari naar Afrika… alleen ik wil meer richting Kenia enzo.
Dus ik weet niet of dat je ook leuk lijkt? Ik wil alleen wel voor ongeveer 3 weken gaan.
Ik ben ook 18 jaar, en gestopt met mn studie om er een jaartje tussenuit te gaan:)
Ik hoor het wel!
heey, ik zou in februari ook wel naar marokko willen!
ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt geweldig.
had weleens zitten kijken naar groepsreizen, maar op deze manier lijkt het me toch leuker!
ik wil ook nog een paar dagen op de zelfde plek blijven, wil graag veel van het land zien. ook graag de woestijn enz.
Wie zin heeft kan met me meegaan. Je moet enkel en alleen een vlucht boeken want ik heb daar een verblijfplaats in Agadir. Uiteraard blijf ik niet op een dezelfde plaats.