Reisgenoten gezocht

Hallo,
Vanaf februari (tot ongeveer juni) wil ik gaan rondreizen in het Midden-Oosten, omdat dit mij hele mooie landen lijken met heel vriendelijke bevolking, prachtige natuur en interessante culturen. Helaas is het voor mij niet geheel veilig om alleen (als 23 jarig blond meisje) door deze landen te reizen. Om deze reden zoek ik iemand die op hetzelfde moment door landen als, Iran, Pakistan, Turkije, Israël, Jordanië, Georgië, Kazachstan en Armenië wil trekken.
Daarbij vroeg ik me af of er organisaties zijn die vrijwilligerswerk aanbieden in deze regio en mij aan iets kunnen helpen?
Groetjes, Kim

Hai Kim,
Ik kan me goed voorstellen dat je je niet veilig voelt als blondine. Gelukkig hebben ze daar hoofddoeken en bedekking voor in die landen en zou je khol op je wenkbrauwen kunnen doen…Ik weet momenteel niet meer zo goed wanneer ik precies naar |Iran ga, omdat nog 2 vrouwen gereageerd hebben op mijn oproep en ik het allerbelangrijkste vind of het matched…Het visum neemt minstens 6 weken, dus dat wordt denk ik wel maart…We zouden life contact op kunnen nemen?Ik heb geen idee van vrijwilligerswerk op deze plekken…groetjes
Pragati

He Pragnati,

Kholpotlood voor je wenkbrauwen is een goed idee! Toch zal ik altijd een Nederlands hoofd houden haha! Nog twee vrouwen gereageerd? Leuk! Wanneer willen zij gaan? Met meerdere vrouwen reizen is nog beter (als dat logistiek te regelen valt).
Persoonlijk wil ik eerst naar Turkije, Georgie en Azerbeijzan en dan met de trein naar Iran. Dus zal daar rond maart/april zijn denk ik. Visum moet ik ook nog aanvragen, hopen dat dat allemaal lukt. Via welke manier regel jij je visum?
Helemaal mee eens dat het moet klikken!! Life contact opnemen is prima, mijn emailadres is kimaandemeulen@live.nl.
Groetjes, Kim

Hai Kim,
Het visum voor Iran is het makkelijkkste te regelen via iransilkroad, verder ga ik je prive mailen,
groetjes Milleray